איוונקה טראמפ ביקשה ברכה מהרבי

אולי הרבי יעזור? ימים בודדים לפני שארה"ב תבחר את הנשיא או הנשיא הבאה, ביקרה בתו היהודיה של דונלד טראמפ, בציון קברו של הרבי מליובאוויטש. אמש הורד טראמפ מהבמה, במהלך נאומו, לאחר שעלה חשש לחייו

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/11/16 12:50 ה בחשון התשעז

לכל אורך הקמפיין, לא בחל המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, בשום אמצעי שחשב שיעזור לו לכבוש את הבית הלבן. לאחר שהטמין, באמצעות יועצו, פתק בכותל, פקדה בתו היהודיה, את ציון קברו של הרבי מליובאוויטש. גם אם לא יועיל, בוודאי שלא יזיק.

איוואנקה טראמפ, תפסה חלק לא מבוטל במירוץ אביה לנשיאות, במיוחד כשניסה לפנות לקול היהודי בארה"ב וגם בישראל. טראמפ הבת, שהתגיירה לפני 8 שנים בבית דינו של הרב יחזקאל לוקשטיין, היא חברה בקהילה אורתודוקסית ומקפידה, יחד עם בעלה וילדיה, לשמור שבת. הלילה הגיעה טראמפ ל"אוהל" ציון קברו של האדמו"ר רבי מנחם מענדל שניאורסון מליובאוויטש זצ"ל ושל קודמו וחותנו האדמו"ר רבי יוסף יצחק שניאורסון זצ"ל. היא נשאה תפילה להצלחתו של אביה בבחירות לנשיאות ארה"ב, שתתקיימנה ביום שלישי הקרוב.

נראה שחידוש חקירת ה- FBI, בנושא פרשת המיילים של הילרי קלינטון, עזרה אמנם לטראמפ לצמצם את הפער, אך נכון לסקר בחירות חדש של רשת ABC והעיתון "וושינגטון פוסט" שפורסם הלילה, המועמדת הדמוקרטית ממשיכה להוביל על יריבה הרפובליקני בכ- 5%. אמש הורד טראמפ מהבמה, במהלך נאומו, בעקבות חחש לחייו, לאחר שאחד הנוכחים צעק "אקדח".

[embed]

]