אחרי 40 שנה המנהלת המיתולוגית של הבית היהודי פורשת

איילת שקד: "תמי ראתה הכל, את הפוליטיקאים מתרגשים אחרי מבצע אנטבה, את המהפך ב-77, את התרגיל המסריח ובעיקר דאגה שבסביבת העבודה המטורפת של הכנסת הכל יתוקתק"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 08/11/16 18:13 ז בחשון התשעז

סיעת הבית היהודי, יו"ר הכנסת אדלשטיין וחברי כנסת מהאופוזיציה נפרדו ממנהלת הסיעה המיתולוגית של הבית היהודי ב-40 השנים האחרונות תמר כנפו.

ח"כ שולי מועלם-רפאלי אמרה היום "תמי כנפו, חברתי היקרה, מנהלת סיעת הבית היהודי, פורשת לאחר 40 שנות עבודה. אני מודה לך על עבודתך המסורה ועל חלקך המאוד משמעותי בחוויה שלי כחברת כנסת. תודה על האוזן הקשבת, על העין הטובה, על החריצות, על המילה הטובה, על האיכפתיות, על הדאגה, על המקצוענות ועל האהבה. שברכת ה' תהא עליך בכל".

שרת המשפטים, איילת שקד, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי "תמי כנפו, מנהלת הסיעה האגדית של הבית היהודי והמפד״ל ב-40 השנים האחרונות. היא ראתה הכל , את הפוליטיקאים מתרגשים אחרי מבצע אנטבה, את המהפך ב-77, את התרגיל המסריח ובעיקר דאגה שבסביבת העבודה המטורפת של הכנסת הכל יתוקתק".

שקד המשיכה ואמרה כי כנפו "היא פרשנית מוסמכת לתקנון הכנסת, מנהלות הסיעה האחרות תמיד מתייעצות איתה, ואנחנו, חברי הכנסת לא מעזים להמרות את פיה. היא החליטה לצאת לפנסיה, לא עזרו לנו התחנונים. החברה הכי טובה שלה היא רונית מנהלת הסיעה של מרצ, מה שעזר לנו בקיזוזים. ככה זה בכנסת, כולם בראש ובראשונה בני אדם. תמי, אנחנו אוהבים אותך ומקווים שתרווי נחת ותעשי חיים, לנו יהיה קשה בלעדייך".

(צילום: דוברות ח"כ מוטי יוגב)

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, כתב גם הוא לרגל אירוע הפרישה, בעמוד הפייסבוק שלו: "אישה אחת- 40 שנות היסטוריה. דבר אחד בטוח- כבר מתגעגעים!"

"תודה תמי! תודה על המסירות, התבונה, ובעיקר--הנשמה הגדולה שלך" כתב גם נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו.

(צילום: דוברות ח"כ מוטי יוגב)