אחד הנרצחים בפיגוע הוא ארז אורבך מאלון שבות

הותרו לפרסום שמותיהם של הקצינה ושלושת הצוערים שנרצחו בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים: סג"מ יעל יקותיאל (20) מגבעתיים, הצוערת שיר חג'אג' (22) ממעלה אדומים, הצוערת שירה צור (20) מחיפה והצוער ארז אורבך (20)מאלון שבות

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/01/17 19:05 י בטבת התשעז

אחד הנרצחים בפיגוע הוא ארז אורבך מאלון שבות
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

הותרו לפרסום שמותיהם של הקצינה ושלושת הצוערים שנרצחו בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

סגן משנה יעל יקותיאל - בת 20 מגבעתיים ההלוויה תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול.

הצוערת שיר חג'אג' - בת 22 ממעלה אדומים ההלוויה תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

הצוערת שירה צור - בת 20 מחיפה ההלוויה תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

הצוער ארז אורבך, בן 20 מאלון שבות ההלוויה תתקיים בשעה 11:00 מבית ההספדים בבית העלמין בכפר עציון.

מדוברות הישוב אלון שבות נמסר כי "ארז אורבך הי"ד, בן לאורי וקרן. הבכור מבין שישה ילדים. בוגר הישיבה התיכונית נוה שמואל באפרת. לאחר סיום לימודיו למד בישיבת ההסדר במעלות, ונלחם על הזכות להתנדב לשירות צבאי. יזכר בחיוכו התמידי, בנכונותו לסייע ולהתנדב לכל מטרה טובה".

בפיגוע נרצחה גם קצינה המשרתת בחיל החינוך בבה״ד 1 ושתי חיילות צוערות מגדוד ארז. בפיגוע נפצעו עוד 15 קצינות וצוערים בדרגות פציעה שונות שפונו לבתי החולים בירושלים. אחד הצוערים שירה במחבל, סיפר כי תחילה כולם חשבו שמדובר בתאונה אך לאחר שראו שהנהג ממשיך בניסיונות הדריסה הוא רץ לעבר המשאית ופתח על המחבל באש.

(צילום: צעירי עופרה)

משה סוויל מ"מ ראש מועצת גוש עציון הגיב לנפילתו של ארובך ואמר כי "ברגע זה כולנו עם משפחת אורבך ועם בית אלון שבות. משפחת אורבך כבר שנים ארוכות עסוקה בפעילות למען הציבור ולצערנו זאת לא הפעם הראשונה שהמשפחה הרחבה מתמודדת עם כאב ואובדן. בית אלון שבות שרק לפני שנה וקצת איבד את יעקב דון היד בפיגוע מתמודד עם קרבן נוסף של הטרור. משפחת גוש עציון מחבקת את המשפחה באבלה הכבד ובבניין הארץ ננוחם".

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, הגיב לפיגוע הקשה ואמר: "אני יוצא לביקור ממלכתי בגאורגיה וליבי כבד מאוד, נותר כאן בארצנו. אני שולח חיבוק של נחמה למשפחות שאבדו היום את היקר מכל ומבקש לחזק את הפצועים המאושפזים בבתי החולים. עם שובי, אפקוד את בתי המשפחות"