אושר: תקציב נוסף לביטחון יישובים ביו"ש

משרד הביטחון אישר תוספת של 110 מיליון ש"ח לביטחון יישובים ביו"ש, עוטף עזה ובצפון. זאת על רקע נתונים שהציג פיקוד העורף בכנסת. ח"כ מוטי יוגב: "צורך חיוני של מינימום מרכיבי ביטחון ליישובי הספר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/09/16 10:24 יא באלול התשעו

אושר: תקציב נוסף לביטחון יישובים ביו"ש
דוברות הר חברון, צילום: דוברות הר חברון

משרד הביטחון אישר תוספת של 110 מיליון ש"ח לביטחון יישובים ביו"ש, עוטף עזה ובצפון.

השבוע פורסם, שבדיוני וועדת המשנה לענייני חוץ וביטחון בכנסת, בראשות ח"כ מוטי יוגב, נחשף כי ע"פ הערכות הצבא, לארבעת היישובים הנל, נשקפת הסכנה הגדולה ביותר ועל כן יש צורך לספק להם אמצעי הגנה באופן מיידי. בעקבות הדיונים והנתונים שהוצגו, אישר משרד הביטחון תוספת תקציבית בגובה של 110 מיליון ש"ח לצורך שיפור מערכות הביטחון ביישובי עוטף עזה, הצפון ויהודה ושומרון.

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי, שעומד בראש וועדת המשנה לענייני חוץ וביטחון אמר כי "בעקבות דיוני ועדת המשנה ליו"ש של עדת חוץ וביטחון בראשותי, ובסיוע גורמים נוספים במערכת הביטחון ובאוצר שהבינו את הצורך החיוני של מינימום מרכיבי ביטחון ליישובי הספר בעוטף עזה ובצפון, וביו"ש בפרט, אושר על ידי שר הביטחון תקציב של 110 מיליון ש"ח למימוש מרכיבי הביטחון לפי סדרי עדיפויות של מערכת הביטחון. תודה רבה לשר הביטחון, לנציגי האוצר ולשאר המתאמצים." בהמשך ההודעה הוסיף ח"כ יוגב כי "זו בשורה תקציבית לכל שנה. כמעט כפול מהשנה האחרונה וכולל גם אחזקה, ויאפשר מענה בסדרי עדיפויות למימוש מרכיבי ביטחון. "