אורנה בנאי למען (חיות) עמונה

השחקנית לבית משפחת בנאי אומנם לא החליטה לחצות את הקווים מבחינה פוליטית, אך בכל הנוגע לצער בעלי חיים היא הוכיחה שהיא לא מבדילה בין ימין לשמאל

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/02/17 14:32 יא בשבט התשעז

אורנה בנאי למען (חיות) עמונה
Oren Nahshon Flash 90, צילום: Oren Nahshon Flash 90

בשבוע שעבר הופצו תמונותיהם של גדיים מעמונה שנפטרו, כתוצאה מכך שבעליהם לא הורשו לחזור ולטפל בהם. מי שניסתה לעזור ולמנוע את סבלם של חיות נוספות, היא לא אחרת מאשר השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי.

כשאירית קיזלשטיין מעפרה נחשפה לתמונות היא החליטה מייד להירתם לעזרה. ל'כיפה' היא אומרת: "כמו רבים, קיבלתי את התמונה המזעזעת של הגדיים המתים במשק של אחת ממשפחות עמונה. עשיתי בירור קצר והבנתי שיש עוד חיות שנשארו מאחור".

אירית חשבה על אנשים שיכולים לעזור ומהר מאוד מצאה את עצמה מתכתבת עם בנאי שידועה גם בחיבתה הגדולה לחיות, "התחלתי להתכתב עם אורנה בנאי וסיפרתי לה על המקרה. היא שאלה האם יש עוד חיות שניתן להציל ועניתי לה שכן ושמכיוון שאין אפשרות לעלות ליישוב, חיות נוספות עלולות למות".

לדבריה, בנאי הפנתה אותה למישהי אחרת, "שיצרה אתי ועם אבי המשפחה מעמונה קשר והציעה לקחת את החיות ללא תשלום אליה לחווה". בסופו של דבר הושג פתרון אחר, אך אירית התרשמה מאוד מכוונותיהן הטובות של השתיים, "אני התרשמתי מהרצון לעזור ומבחינתי זה לא מובן מאליו. אני יודעת שאורנה בנאי ממוקמת בצד השמאלי של המפה הפוליטית ובכל זאת, זה לא מנע ממנה לנסות ולעזור".

קיזלשטיין מגלה שלא כולם חשבו שבנאי תסכים לעזור, "הרבה מאוד אנשים היו סקפטים ואמרו שהיא לא בכלל תענה לי ולא תתייחס, אבל עובדה שהיא כן התגייסה ועשתה מאמצים גדולים לעזור. שתיהן היו פשוט מקסימות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן