אורלב על פטירת פרופ' נתניהו: "אבידה קשה לעם היהודי"

יו"ר המפד"ל הביע תנחומים לראש הממשלה נתניהו על פטירת אביו: "הוא זכה לאריכות ימים ולראות את הישגיה של ישראל ומנהיגותו המרשימה של בנו"

חדשות כיפה אורי פולק 30/04/12 12:00 ח באייר התשעב

אורלב על פטירת פרופ' נתניהו: "אבידה קשה לעם היהודי"
אבי אוחיון, לעמ, צילום: אבי אוחיון, לעמ

יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, ספד היום (ב') לפרופ' בן ציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנפטר הבוקר והוא בן 102. הוא יובא למנוחות בשעה 17:00 בהר המנוחות בירושלים בחלקת הורים שכולים.

"יחד עם כל בית ישראל שמעתי על הידיעה המצערת לפטירתו של פרופ' בן ציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה", אמר אורלב לכיפה, שציין כי פטירתו של פרופ' נתניהו היא "אבידה קשה לעם היהודי ולמדינת ישראל הן בגלל תרומתו החשובה לחקר ההיסטוריה היהודי ועריכת האנציקלופדיה העברית והן בזכות החינוך שהעניק לילדיו ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו".

"פרופ' נתניהו זכה לאריכות ימים ולראות את הישגיה של מדינת ישראל ואת מנהיגותו המרשימה של בנו, ראש הממשלה", אמר אורלב, שהוסיף כי הוא "מאחל לראש הממשלה שלא יוסיף לדאבה עוד ובבניין ירושלים וארץ ישראל ובשמירת עתידה של מדינת ישראל ינוחם יחד עם כל בני משפחתו".

גם ח"כ אורי אריאל הביע היום תנחומים למשפחת נתניהו ואמר כי הוא "משתתף בצערו של ראש הממשלה על לכתו של אביו. הוא היה איש חינוך וערכים, איש ספר ומגדולי ההיסטוריונים של ישראל בדורות האחרונים שלא פסק מלחנך לערכי אהבת עם ישראל וארץ ישראל".