אורלב מתלבט אם לרוץ בראש רשימת "הבית היהודי" בירושלים

במפלגה פנו לשר לשעבר זבולון אורלב והציעו לו לבחון את ההתמודדותו. אורלב הבטיח לשקול את הנושא "בכובד ראש" אך ציין כי ההצעה "אינה עולה בקנה אחד עם תוכניותיי האישיות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 09/07/13 18:38 ב באב התשעג

אורלב מתלבט אם לרוץ בראש רשימת "הבית היהודי" בירושלים
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

השר לשעבר זבולון אורלב שוקל להתמודד בבחירות לראשות עיריית ירושלים: היום (ג‘) הגיעו לביתו של אורלב בגבעת מרדכי משלחת של עשרות מראשי הציונות הדתית, שביקשה ממנו לשקול את התמודדותו ולעמוד בראש הרשימה של ”הבית היהודי“ בבחירות המוניציפליות.

בין היתר הגיעו לביתו של אורלב גם הרב איתן אייזמן, סגן ראש העיר, דוד הדרי, יו"ר מועצת הסניף, איציק משה, מאיר אזרד (לשעבר, מנכ"ל משרד הדתות) וחברי הסניף הצעירים.

יודיע בימים הקרובים, אורלב (צילום: יוסי זליגר, יחצ)

אורלב אמר לאורחיו כי הוא ”מודע ומבין את הבקשה“ וכי בכוונתו ”לשקול את הדברים בכובד ראש, מתוך אחריות לירושלים ולציונות הדתית“ - זאת על אף שהבקשה אינה עולה בקנה אחד עם תוכניותיו האישיות. הוא הבטיח לפרסם את עמדתו בימים הקרובים, בטרם תתכנס מועצת הסניף המקומי כדי לבחור את ראש הרשימה והרכבה.

מסקר שערך מכון ”רפי סמית“ ופורסם החודש, עולה כי 58% ממדגם מייצג של הציבור הדתי-לאומי בירושלים מתכוון להצביע בעד ”הבית היהודי“, במידה ואורלב יוביל את הרשימה. רו“ח דב קלמנוביץ, יו“ר ארגון ”זוכרים“, זכה בסקר לתמיכה של 48%. דוד הדרי, סגן ראש העיר, זכה בסקר ל-44% תמיכה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן