אורלב: הרשקוביץ רק מקשקש, הוא פרק את "הבית היהודי"

על רקע המפקד למפלגה תוקף ח"כ זבולון אורלב את השר דניאל הרשקוביץ וטוען כי "הוא נבחר לאחד את המפלגה ובפועל תחתיו הכל רק התפרק"

חדשות כיפה אורי פולק 01/05/12 12:47 ט באייר התשעב

אורלב: הרשקוביץ רק מקשקש, הוא פרק את "הבית היהודי"
יחצ, צילום: יחצ

על רקע המפקד למפלגה שיצא לדרכו אך לפני כשבוע, היום (ג') נמשך חילופי המהלומות בין שני ראשי המפלגה, ח"כ זבולון אורלב והשר דניאל הרשקוביץ. לאחר שהרשקוביץ טען אתמול כי אורלב מדבר בצביעות על אחדות פוליטית לאחר שזה, לדבריו, פעל לכל אורך השנים נגד האיחוד עם "האיחוד הלאומי", היום משיב אורלב ותוקף בחזרה את יו"ר "הבית היהודי" על "קשקושים ודיבורים".

"אני הוא זה שיזמתי את העשייה המשותפת של המפד"ל ב-2006 ושילמתי מחיר אישי כשוויתרתי על המקום הראשון לטובתו של ח"כ בני אלון", אמר היום ח"כ אורלב בראיון ל"גלי ישראל". לדבריו, בעוד הוא "בא עם קבלות על עשייה", הרי שהרשקוביץ מביא עמו רק "דיבורים וקשקושים".

עוד האשים אורלב את השר דניאל הרשקוביץ כמי ש"נבחר על מנת לאחר את 'הבית היהודי' ותחתיו הכל התפרק".

כזכור, אתמול תקף הרשקוביץ את אורלב וטען כי "מי שהחרים לאורך כל הדרך את הישיבות המשותפות עם האיחוד הלאומי היה ח"כ אורלב. וודאי עכשיו, לרגל הפריימריז, הוא מגלה את עמדתו האמיתית". הוא הוסיף כי הוא "יכול לבשר לח"כ אורלב שבישיבה משותפת שהתקיימה בהעדרו, ערב היציאה למפקד, סיכמנו עם ראשי 'האיחוד הלאומי' על איחוד השורות מיד בתום הבחירות הפנימיות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן