אורי אריאל נפגש עם פעילים המתנגדים לבנט

על רקע פגישתם של ראשי הסניפים והביקורת נגד הבית היהודי, ל"כיפה" נודע כי לאחרונה נפגש אורי אריאל עם פעילים ירושלמים המזוהים עם המחנה המתנגד לבנט. לשכת אריאל: הפגישה עסקה בעניינים הקשורים לירושלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/04/15 11:05 ל בניסן התשעה

אורי אריאל נפגש עם פעילים המתנגדים לבנט
דוברות קרית ארבע חברון, צילום: דוברות קרית ארבע חברון

פגישה פוליטית או ניסיון כנה לחדש את הקשרים עם הפעילים בירושלים? בשבוע שעבר נפגש יו"ר האיחוד הלאומי השר אורי אריאל עם פעילים המתנגדים לבנט ועם יו"ר הבית היהודי דב קלמנוביץ, בפגישה שהוגדרה בידי המשתתפים כפגישה פוליטית.

לדברי גורמים בירושלים נפגש אריאל עם קלמנוביץ, עם איציק משה המזוהה כאחד הפעילים הבולטים באופוזיציה נגד בנט בתוך הבית היהודי, ועם פעילים ירושלמים נוספים המובילים אף הם קו אופוזיציוני לבנט.

לא ברור האם אכן מדובר בפגישה פוליטית שעניינה הבית היהודי ברמה הארצית או בניסיון כנה של אריאל לחדש את הקשרים עם הפעילים של המפלגה בירושלים, אך העיתוי של הפגישה על רקע המתח בתוך הבית היהודי מרמז כי זו לא בהכרח הייתה פגישה הקשורה רק לנושאים ירושלמים.

בתגובה לידיעה זו הבהיר איציק משה וכן אנשי לשכתו של אורי אריאל כי מדובר בפגישה שוטפת ולא בנושאים הקשורים לפוליטיקה הארצית, אך מנגד אומרים הגורמים כי לא כך הדבר. "מה קרה עכשיו? אורי אריאל נמצא בממשלת מעבר והוא כנראה לא יהיה במשרד השיכון בממשלה הבאה. פתאום הוא נזכר בירושלים?".

מלשכתו של השר אורי אריאל נמסר כי: "השר אריאל פוגש באופן שותף את דב קלמנוביץ בענייני ירושלים. אין שום דבר חריג בפגישות הללו".

איציק משה מסר בתגובה: "ביקשנו התערבות מהפוליטיקה הארצית בענייני ירושלים כי הדברים תקועים. כל אחד מתעסק עם אינטרסים אישיים ואורי אריאל החליט לקחת את המושכות. לא מדובר בפגישה הקשורה לפוליטיקה בבית היהודי".

דב קלמנוביץ: מדובר בעניינים פנימיים של ירושלים. בעיקר פוליטיקה קטנה. באתי לעשות ואני לא רואה שזה המקום שבו אפשר לעשות. מעדיף שלא להתעסק בפוליטיקה קטנה.