אורי אריאל לראשות עיריית ירושלים?

ב"איחוד הלאומי" מעוניינים לקדם את מועמדותו של ח"כ אורי אריאל לראשות העיר, בבחירות שיתקיימו בעוד כשנתיים. ח"כ בן ארי: אריאל הוא המועמד המתאים לתפקיד

חדשות כיפה אורי פולק 24/01/12 10:25 כט בטבת התשעב

אורי אריאל לראשות עיריית ירושלים?
יחצ, צילום: יחצ

חברי כנסת מסיעת "האיחוד הלאומי" מעוניינים לקדם את מועמדותו של ח"כ אורי אריאל לראשות עיריית ירושלים, בבחירות שהצפויות להתקיים בעוד פחות משנתיים.

מאחורי היוזמה עומדת אי-שביעות רצון מהתנהלותו של ראש העיר המכהן, ניר ברקת. הזעם על ברקת התעורר לאחר שזה הציג יוזמה לשרטט מחדש את גבולותיה המוניציפליים של הבירה כך שהשטחים שמעבר לגדר ההפרדה לא יכללו בהם, יוזמה שהוגדרה על ידי "האיחוד הלאומי" כ-"חציית קו אדום".

מועמדותו של ח"כ אריאל הועלתה היום באופן חצי-רשמי, בדברים שאמר ח"כ מיכאל בן ארי לרדיו "גלי ישראל". ח"כ בן ארי ציין כי "ראשות עיריית ירושלים היא אחד הדברים החשובים ביותר ולכן אנחנו לא יכולים להפקיר את הזירה הזאת. אנחנו חושבים שיש לנו גם את המועמד המתאים. אורי אריאל וכדוגמתו, הם באמת דמויות מאחדות, הן את הציבור החרדי הן את הציבור הדתי לאומי, וציבורים שונים, באישיות שלו, בעשייה שלו".

ח"כ בן ארי ציין כי כבר נכון לעכשיו "נעשית עבודת שטח, עבודת עומק", והוא הביע תקווה כי היא תשא פרי. "אני מקווה שבסופו של דבר נביא ראש עיר מצוין לעיר הזאת", אמר.

ח"כ אריאל, מצידו, בחר שלא להכחיש ולא לאשר את כוונותיו העתידיות. "אני לא מריץ את עצמי", אמר וטען כי ראשות עיריית ירושלים הינה "אחד התפקידים החשובים ביותר במדינת ישראל, כי יש לו השלכות מדיניות עולמיות". הוא ציין כי "יש מספר חברים שהעלו תרעומת קשות על התנהלות ראש העיר בעניין חלוקתה של ירושלים, הדברים קצת מוקדמים נראה לי, אך תמיד צריך להתכונן".