אורי אריאל ליו"ר הכנסת: אל תאפשר המשך מחול החרבות סביב המרוץ לנשיאות

השר אריאל הביע תקווה שחפותו של בן אליעזר תוכח במהרה, אך עם זאת ביקש שלא לדחות את הבחירות. יוני שטבון: "הרפש הבלתי פוסק העולה כרונית במרוץ לנשיאות מדיף ריח רע של סיכולים ממוקדים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/06/14 09:31 י בסיון התשעד

אורי אריאל ליו"ר הכנסת: אל תאפשר המשך מחול החרבות סביב המרוץ לנשיאות

"הודעת חבר הכנסת פואד בן אליעזר על פרישתו היא מצערת ואני תקווה שחפותו תוכח במהרה", כך אומר שר הבינוי והשיכון אורי אריאל בתגובה לפרישתו של בן אליעזר מהמרוץ לנשיאות בעקבות החשדות נגדו.

ביום שישי האחרון הוזמן בן אליעזר לחקירה בנוגע למימון דירתו היוקרתית ביפו. בעקבות החקירה הודיע בן אליעזר על פרישתו מהמרוץ לנשיאות לטובת קרב על שמו הטוב. בעקבות פרישתו הודיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי הבוקר (א') יקבע האם הבחירות יערכו במועד שנקבע, יום שלישי הקרוב, או שמא הם יידחו.

השר אורי אריאל ביקש יחד עם התקווה כי חפותו של בן אליעזר תוכח כי יו"ר הכנסת ימנע מדחיית הבחירות לנשיאות. "אני קורא ליו"ר הכנסת לא לאפשר להמשיך את מחול החרבות סביב המרוץ לנשיאות ולא לדחות את הבחירות לנשיאות מהמועד שנקבע", אמר אריאל.

גם חבר הכנסת וסגן יו"ר הכנסת יוני שטבון התייחס לפרישתו של בן אליעזר מהמרוץ לנשיאות. "הרפש הבלתי פוסק העולה כרונית במרוץ לנשיאות, מדיף ריח רע של סיכולים ממוקדים וחיסולי חשבונות", אמר שטבון. "אוי לנו שכך מתנהל המרוץ למשרה הרמה ביותר בציבוריות הישראלית. מרגיש כאילו בוחרים סנדק ולא נשיא".

עוד הדגיש שטבון ואמר "הנשיא או הנשיאה הנבחרים יצטרכו לעמול ימים כלילות לניקוי תדמית המוסד. אמנם המשכיל בעת ההיא יידום, אך אי אפשר להימנע מלתהות על קיום המוסד והבחירות אליו במתכונתם הנוכחית".