אורי אריאל: לא ייתכן מצב בו ישליטו בישראל דעות בכוח

אריאל סייר בבית הספר הדו לשוני שהוצת, גינה את ההצתה וקרה למשטרה לפעול בתקיפות כדי למצוא את האשימים ולהביאם לדין. "רק אנשים שהם חסרי תרבות לחלוטין יכולים לעשות מעשים כאלה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/11/14 17:52 ח בכסלו התשעה

אורי אריאל: לא ייתכן מצב בו ישליטו בישראל דעות בכוח
דוברות אורי אריאל, צילום: דוברות אורי אריאל

שר הבינוי אורי אריאל הגיע היום (א') בצהריים לבית הספר הדו לשוני בירושלים, שהוצת אתמול בערב בידי אלמונים, גינה את ההצתה, וקרא למשטרה לפעול בתקיפות כדי למצוא את האשמים ולהביא אותם לדין.

"ראיתי פה פשע שוודאי ראוי לכל גינוי”, אמר אריאל, "הוא מחייב פעולה תקיפה ומהירה ביותר של המשטרה וכוחות אכיפת החוק כדי שיהיה ברור שמי שעשה את זה ייענש בכל חומרת הדין למען יראו וייראו. אי אפשר ולא יהיה מצב בישראל שישליטו דעות בכח. יש דעות לכולם והם יכולים לבטא אותם. אנחנו נקפיד על זה ונעשה כל דבר כדי שיהיה חופש ביטוי לכל אחד כמובן בגבולות החוק. באתי לראות את הדברים ואנחנו נפעל ביד הכי תקיפה כנגד אנשים שעושים מעשים כאלה”.

השר אריאל שמע ממנהל בית הספר על שריפת ספרי התנ"ך וקוראן ואמר: "הזדעזעתי מכך שערמו ספרי קודש כמו תנ"ך וקוראן ובהם השתמשו כדי להדליק את הבעירה. זה דבר שקשה להאמין אבל עינינו הרואות ואוזנינו שומעות. רק אנשים שהם חסרי תרבות לחלוטין יכולים לעשות מעשים כאלה. אני מקווה שמאוד שהמשטרה תמצא אותם ותביא אותם לבתי המשפט".