אורי אריאל: התשובה להקמת ממשלת הטרור הפלסטינית – שיווק אלפי דירות שהוקפאו

חברי הכנסת והשרים של הבית היהודי מגיבים בחריפות לכינונה של ממשלת האחדות הפלסטינית מוטי יוגב: "יסוד קיומה של ממשלת החמאס והרשות הפלסטינית הוא הרצון להשמיד את מדינת ישראל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/06/14 14:34 ד בסיון התשעד

"אבו מאזן הקים ממשלת טרור עם רוצחים שפלים והוכיח אינו מעוניין בשלום. יש לשווק את אלפי הדירות שהוקפאו", כך מגיב שר השיכון והבינוי אורי אריאל לכינונה של ממשלת אחדות בין הפתח והחמאס היום (ב').

הבוקר הושבעה ממשלת האחדות בין הפתח והחמאס. מדובר לכאורה בממשלת טכנוקרטים שעל פי הצהרתו של אבו מאזן מורכבת משרים לא משוייכים פוליטית לשתי התנועות. עם זאת, שני סגני ראש הממשלה מקורבים מאוד לאבו מאזן כמו גם שר החוץ הפלסטיני.

"הקמת ממשלת הטרור הפלסטינית היא המשך ישיר להכשלת המו"מ על ידי הפלסטינים", הבהיר בתגובה השר אורי אריאל. "אבו מאזן חתם היום על הקמת ממשלת טרור יחד עם רוצחים שפלים, שרצחו עשרות ומאות ישראלים, והוכיח היום פעם נוספת שאינו מעוניין בשלום עם מדינת ישראל. אני מצפה שממשלת ישראל תיתן תגובה ציונית הולמת ותוציא מיידית לשיוווק ובניה את אלפי הדירות שהוקפאו עד כה״.

״עשרים שנה אחרי הסכם אוסלו ותשע שנים לאחר ההתנתקות אג'נדת המדינה הפלסטינית התרסקה היום לתוך קיר המציאות. ממשלת הטרוריסטים בחליפות שהקימו הפתח והחמאס, אותו ארגון אשר באמנתו מופיעים המשפטים המזוויעים אשר קוראים ל"הרג היהודים המתחבאים מאחורי העצים והאבנים", היא ממשלה שאינה לגיטימית ולפיכך ממשלת ישראל החליטה פה אחד שלא להכיר בה ולא לקיים עימה מגע.

"אך אין ואקום מדיני. הגיע הזמן לצאת ממגננה למתקפה. לעשות מה שטוב לישראל. תוכנית הריבונות שהצענו היא הפתרון היחיד כיום לסרבנות הפלסטינית לשלום ולסרבנות של השמאל הישראלי לפיתרון. הזמן אינו פועל לטובתנו, כי כל יום שבו איננו יוזמים ופועלים מסכן את אזרחי ישראל ומשדר לעולם כי אין מחיר לטרור נגד יהודים", אמר בנט

גם חבר הכנסת מוטי יוגב הגיב בנושא ואמר "ממשלת החמאס והרשות הפלסטינית - יסוד קיומה הוא אי ההכרה במדינת ישראל כמדינה יהודית והרצון להשמיד את ישראל. עם שכאלה אין על מה לדבר. בחבירת הרשות הפלסטינית לחמאס היא גם מגלה את עורה האמיתי.

"התשובה ליציבות במזרח התיכון לביטחון ישראל ולשלום היא חיזוק הריבונות היהודית בשטחי C, ביהודה ושומרון. בין הים לירדן תיכון מדינה אחת היא מדינת ישראל - בעלת רוב יהודי מוצק. כל מי שממשיך להפחיד אותנו בשם אבדן הזהות היהודית של המדינה, אינם מייצגים את רוב העם הרוצה בהמשך חיזוק ההתיישבות היהודית בגליל, בנגב וביהודה ובשומרון. את חזון עם ישראל צריך גם לחזור ולהסביר גם בתוכנו וגם לידידנו בארה"ב ובעולם הרחב", הוסיף.