"אורות יהודה" מצטרפת לרשת "בני עקיבא"

הישיבה התיכונית באפרת מצטרפת לרשת ישיבות "בני עקיבא", לאחר כ-15 שנות פעילות. ראש הישיבה: "על אף ההתפתחות, לא נוותר על הקשר האישי עם התלמידים"

חדשות כיפה אורי פולק 02/10/11 16:53 ד בתשרי התשעב

"אורות יהודה" מצטרפת לרשת "בני עקיבא"
יחצ, צילום: יחצ

ישיבת "אורות יהודה" באפרת מצטרפת לרשת ישיבות "בני עקיבא". הישיבה, שהוקמה לפני כ-15 שנים במטרה לתת מענה לתלמידים דתיים מאזור גוש עציון, קריית ארבע, ירושלים ובית שמש, התרחבה בשנים האחרונות לשתי כיתות בכל מחזור תלמידים.

מדובר בתוספת כוח לרשת "בני עקיבא" שאך לאחרונה רשמה מספר ישיבות נוספות שהצטרפו אליה, כישיבת "כינור דוד", ישיבת הדרום והישיבה התיכונית בראשון לציון.

"חשוב לנו לא לוותר על הקשר החם ועל המגע האישי למרות שאין אצלנו פנימייה", אומר ראש הישיבה הרב שלמה קמחי, "התלמידים אומרים שהמוטו של הישיבה הוא 'ישיבה שהיא גם בית' וזה בעצם אומר הכל מבחינתו, שהתלמידים מרגישים אצלנו כמו בבית. הרב קמחי מציין כי כ-80% מבוגרי הישיבה פונים לאחר סיום הלימודים לישיבות הסדר וכל בוגריה משרתים שירות משמעותי בצה"ל. "כולם מקפידים לחזור לישיבה מעת לעת לבקר ולהתייעץ עם הצוות החינוכי על התמודדויות שונות בחיים", מציין הרב קמחי.

אלחנן גלט, מנכ"ל מרכז ישיבות "בני עקיבא", ברך היום על המהלך ואמר כי "ישיבת 'אורות יהודה' היא ישיבה חשובה הנותנת מענה לתושבי גוש עציון והסביבה. הישיבה תזכה כעת למענה ניהולי וחינוכי ממרכז ישיבות 'בני עקיבא' והיא מצטרפת למשפחה גדולה וחמה".