אורבך הודף את המתקפה נגד הבית היהודי: אנחנו לא שפוטים של אף אחד

השר אורי אורבך הודף את מתקפת הליכוד נגד הבית היהודי: "אנחנו שותפים בממשלה הזו ולא זקוקים להטפות מוסר מצד הליכוד ויתר חברינו לממשלה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 30/10/13 11:25 כו בחשון התשעד

אורבך הודף את המתקפה נגד הבית היהודי: אנחנו לא שפוטים של אף אחד
צילום מסך, צילום: צילום מסך

השר אורי אורבך תקף היום (ד‘) את התנהלות ”הליכוד“ במהלך השבוע האחרון, לנוכח ההתקפה שהובילה המפלגה נגד ”הבית היהודי“ בימים האחרונים.

אורבך אמר לגלי צה“ל כי ”אנחנו שותפים של גדעון סער ולא שפוטים של גדעון סער... אנחנו נחליט אם ועל מה להתפטר מהקואליציה - זו זכותנו. אנחנו שותפים בממשלה הזו ולא זקוקים להטפות מוסר מצד הליכוד ויתר חברינו לממשלה“.

כמו כן טען אורבך כי מחאת ”הבית היהודי“ נגד שחרור המחבלים היא ”לגיטימית, צודקת ומוסרים - לא מתקבל על הדעת ששחרור רוצחים נתעבים עובר לגמרי בשקט“.

עוד הכחיש אורבך את הטענה שנשמעת בימים האחרונים, לפיה שחרור המחבלים הינו תוצאה של התנגדות ”הבית היהודי“ להקפאת הבנייה בהתיישבות. ”זה שקר גס“, טען, ”לא היה בופה שצריך לבחור או שחרור או הקפאה. גם אם יחזרו על זה 200 פעמים זה עדיין יהיה שקר. הסיפור של שחרור המחבלים נועד לתחזק המו“מ עם הפלסטינים וזה מחיר יקר“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן