אורבך: דרעי הוא מסית ומשסע

בראיון שישודר השבוע ברדיו "גלי ישראל", מנסה ח"כ אריה דרעי לפייס את הציונות הדתית: "הם אחים יקרים, נחזור לשיתוף פעולה". השר אורי אורבך לא מתרגש: "מכיר את התחבולות והתעלולים שלו"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 02/09/13 11:27 כז באלול התשעג

אורבך: דרעי הוא מסית ומשסע
יחצ, צילום: יחצ

ח“כ אריה דרעי, יו“ר תנועת ש“ס, מנסה לאחות את הקרעים עם הציונות הדתית, לאחר מערכת הבחירות האחרונה, בהם הובילה ש“ס מתקפה על ”הבית היהודי“, זאת בין היתר תחת הכותרת ”בית של גויים“.

בהתייחס לכינוי ”בית של גויים“, שהודבק למפלגת הציונות הדתית על ידי הרב עובדיה יוסף, אמר דרעי כי ”הרב עצמו אמר לאחר מכן שהוא אוהב כל אחד ואחד ושהוא אוהב כל כיפה. מה אתה רוצה יותר מההבהרה הזו?“.

”תראה, למרות הגזירות הקשות, הרב אלי בן דהן התקבל בחום אצל הרב עובדיה“, הוסיף דרעי, ”אני לא אויב של הציבור הדתי לאומי. אחים יקרים, אני אוהב אתכם אהבת נפש, אני חבר שלכם, אני אח שלכם ועוד יגיעו ימים שנחזור לעבוד בשיתוף פעולה“.

השר אורי אורבך הגיב על דבריו של דרעי ואמר בראיון ל“גלי ישראל“ כי הוא ”מכיר את התחבולות שלו והתעלולים שלו. ביד אחת הוא מכריז "אתם אחים" וביד שנייה הוא לוחש על אוזנו של הרב עובדיה את "הבית של גויים". הוא מסית ומשסע“.

”כשם שאני לא כועס מאוד, כך גם אני לא מתרגש מהמחוות של דרעי. אני מחבב מאד את הציבור החרדי אבל אני לא מחפש את חיבוקם וקרבתם שיועילו בטובם להעריף עלינו מאור תורתם ומטוב ליבם“, הוסיף אורבך.