אורבך: אנחנו היחידים שהתנגדנו לשחרור המחבלים

השר אורי אורבך דוחה את הספין שקושר בין שחרור המחבלים הפלסטינים לבין בנייה בהתיישבות: "התנגדנו ונתנגד לשחרור רוצחים כחלק ממו"מ מדיני או כ"מחווה", זו האמת וכל השאר זה ספין מכוער"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 13/08/13 09:48 ז באלול התשעג

אורבך: אנחנו היחידים שהתנגדנו לשחרור המחבלים
יעקב גולן-cc-by-sa, צילום: יעקב גולן-cc-by-sa

השר אורי אורבך (”הבית היהודי“) מתייחס היום (ג‘) לשחרור המחבלים הפלסטינים הצפוי הלילה, לאחר שזה אושר על ידי הממשלה, כחלק התנעת המו“מ המדיני.

”הבית היהודי היא המפלגה היחידה שכל שריה התנגדו בהצבעה בממשלה לשחרור המחבלים, היחידה“, טען היום אורבך, שהבהיר כי ”בניגוד לשקר המופץ בכוונה-תחילה, אין שום קשר בין שחרור המחבלים לבנייה בירושלים וביו"ש, כי הפלסטינים לא יכלו וגם לא רצו לבחור בין הקפאת בנייה לשחרור מחבלים ולמו"מ על בסיס קווי 67'. הם רצו רק שחרור של ה"גיבורים" שלהם. זה מה שהיה חשוב להם“.

אורבך הוסיף כי ”אנחנו התנגדנו ונתנגד לשחרור רוצחים כחלק ממו"מ מדיני או כ"מחווה". ומי תמך? כל מי שחושב שבשביל להתחיל תהליך שלום שווה לו לשחרר רוצחים ותיקים. לא מדובר ב"שחרור רוצחים תמורת בנייה", אלא בשחרור רוצחים תמורת התנעת תהליך מדיני. זה ברור, זו האמת וכל השאר זה ספין מכוער. רוצחים תמורת שלום. רוצחים בלי מרכאות, תמורת שלום עם מרכאות“.