אופס: תומכים בריבונות מחו, נשים בירוק הקפיאו הקמפיין

תנועת ´נשים בירוק´ מקפיאה זמנית את הקמפיין האינטרנטי לחיזוק ידיהם של נבחרים הדוגלים בהחלת הריבונות הישראלית ביו"ש לאחר שאישים רבים נוספים הדוגלים לא נכללו בקמפיין

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 09/01/15 13:51 יח בטבת התשעה

אופס: תומכים בריבונות מחו, נשים בירוק הקפיאו הקמפיין
דוברות, צילום: דוברות

בימים האחרונים החלו נשות תנועת 'נשים בירוק' בקמפיין הקורא לריבונות ישראלית ביו"ש כחלק מהמצע של המפלגות, אך בשל מחאה של אישי ציבור הן נאלצו לעצור אותו.

הקמפיין נעצר כפי הנראה לאחר שאישים רבים, שלא הופיעו בפרוספקטים, מחו על כך. בקמפיין שהציג נבחרים הקוראים לריבונות בשטחי יו"ש, מופיעה אמנם שורת אישים הרואה בריבונות הישראלית את חזונה המדיני, אך רשימה זו אינה כוללת את כל האישים שהתבטאו בסוגיה.

בהודעה שהוציאו ראשי 'נשים בירוק', יהודית קצובר ונדיה מטר, הן מציינות כי אישים כדוגמת סגן השר, הרב אלי בן דהן, חבר הכנסת, אלי ישי וחבר הכנסת, מוטי יוגב ורבים נוספים נכללים גם הם ברשימת תומכי חזון הריבונות ועם זאת בארגון ציינו כי הם בטעות לא נכללו במצגת הראשונית שהופצה עד כה.

קצובר ומטר הבהירו כי התנועה עמלה כעת על הכנתה של מצגת חדשה ובה ייכללו נבחרי ציבור נוספים הקוראים להחלת הריבונות. לדבריהן האישים שנכללו במצגת החסרה הם אישים שהתבטאו בנושא בכנסי הריבונות שארגנה תנועת 'נשים בירוק' ובראיונות לכתב העת 'ריבונות' שהתנועה הוציאה לאור.

חברי הכנסת שנמצאים בימים אלו לפני הבחירות הפנימיות (במקרה של חברי הבית היהודי) והבחירות לכנסת צמאים לכל טיפה של פרסום (שלא על חשבונם) וככל הנראה הם אלו שפנו ל'נשים בירוק' בבקשה לעדכן את הקמפיין.