אופטימיות ב"ירושלים מאוחדת": "נגיע גם לשלושה מנדטים"

פעילי המפלגה שהובילה קמפיין אגרסיבי בחודשיים האחרונים, עזבו אמש את המטות ויצאו אל השטח לחלוקת חומרים, תליית מודעות וחוגי בית אחרונים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 22/10/13 08:15 יח בחשון התשעד

אופטימיות ב"ירושלים מאוחדת": "נגיע גם לשלושה מנדטים"
ירושלים מאוחדת, צילום: ירושלים מאוחדת

במפלגה הדתית המתחרה בבית היהודי בירושלים, אותה מובילים שמואל שקדי ואריה קינג, פתחו את יום הבחירות באווירה אופטימית ובתקווה לשלושה מנדטים במועצת העיר - לא פחות.

פעילי המפלגה שהובילה קמפיין אגרסיבי בחודשיים האחרונים, עזבו אמש את המטות ויצאו אל השטח לחלוקת חומרים, תליית מודעות וחוגי בית אחרונים.

בשעות הלילה התמקדו הפעילים באוהדי בית"ר ירושלים, קהל שנחשב אוהד את המפלגה. לצורך כך הודפסו פליירים מיוחדים עבור אוהדי בית"ר תחת הכותרת: "אוהדי בית“ר תוקעים גול למואזינים. סקיוריטי, רק אנחנו נשיב לכם את הביטחון“.

בתוך כך, הרב דוד מאיר דרוקמן, רבה של קרית מוצקין ומרבני חב“ד, הביע תמיכה ברשימה. במכתב לקינג כתב הרב דרוקמן: ”תצליח בכל אשר תפנה, כי הצלחתך היא בעצם הצלחת עם ישראל כולו הן בארץ והן בתפוצות, שהרי ירושלים והמקדש מכונים "תלפיות" - תל שאליו כל הפיות של אחינו בני ישראל בכל מרחבי תבל פונים בתפילה לאבינו שבשמים“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן