אוניברסיטת אריאל צהלה ושמחה: שבע שנות מאבק הסתיימו בהצלחה

קשה להתעלם היום מהחיוכים בקמפוס של המרכז האוניברסיטאי באריאל, שזכה, סוף סוף, להכרה רשמית כאוניברסיטה. יו"ר אגודת הסטודנטים באריאל: "זו ההחלטה הנכונה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/12/12 15:45 יב בטבת התשעג

אוניברסיטת אריאל צהלה ושמחה: שבע שנות מאבק הסתיימו בהצלחה
יחצ אריאל, צילום: יחצ אריאל

אחרי שבע שנות מאבק, נחתמה היום (ג‘) באופן סופי ההכרה במרכז האוניברסיטאי באריאל - כאוניברסיטה. בקמפוס באריאל היה קשה להתעלם מהחיוכים, שלא פסחו על אנשי הסגל וקהל הסטודנטים - שהובילו יחד מאבק ממושך לטובת המהלך.

("נגדיל מספר הסטודנטים הזוכים להשכלה אקדמית". פרופ' דנון, היום. צילום: יחצ אריאל)

פרופסור יהודה דנון, נשיא אוניברסיטת אריאל, אמר היום כי "בסופו של התהליך האקדמי הארוך והמתיש, האוניברסיטה באריאל משתלבת בממסד האקדמי הבכיר בישראל. המגמה היא להוסיף נדבך חשוב במחקר הבסיסי והיישומי, להגדיל את מספר הסטודנטים אשר זוכים להשכלה אקדמית במקצועות שחלקם אינם נלמדים במוסדות אחרים ולאפשר לחלק רחב יותר מצעירי ישראל להשתלב במעגל העשייה והתרומה לכלכלת ישראל, לביטחונה ולהאדרת שם המדינה“.

שי שחף, יו“ר אגודת הסטודנטים באריאל, אמר כי מדובר ב“יום משמעותי“. שחף תיאר כי ”התחושה שאנחנו מסתובבים איתה היום היא של גאווה ושמחה מצד אחד וסיפוק מהצד השני". לדבריו, אנחנו בעיקר שמחים שההחלטה שהתקבלה היא ההחלטה הנכונה. בסופו של דבר, האוניברסיטה מתפקדת כאחת כזאת כבר שנים וזה היה רק עניין של זמן עד שתגיע ההכרה".