"אוהבים את גלעד, לא מאבדים שליטה"

30 מתלמידי המכינה הקדם צבאית במעלה אדומים חתמו על עצומה המבהירה: גם אם חלילה ניפול בשבי, אל תשחררו מחבלים תמורתנו

חדשות כיפה אורי פולק 26/05/11 00:00 כב באייר התשעא

"אוהבים את גלעד, לא מאבדים שליטה"

תלמידי המכינה הקדם צבאית במעלה אדומים העומדים לפני גיוסם, יצעדו בשבוע הבא מירושלים למחסום ארז שברצועת עזה, בקריאה כי אסור לשחרר מחבלים למען שחרורו של החייל החטוף, גלעד שליט.

תחת הכותרת "אוהבים את גלעד, לא מאבדים שליטה", קוראים כ-30 תלמידים דתיים העומדים לפני שירות צבאי קרבי, כי גם אם חלילה יפלו בשבי הם אינם מעוניינים שהמדינה תשחרר מחבלים למען שחרורם. עמדתם של התלמידים זכתה לגיבוי במכינה והם אף חתמו על עצומה המבהירה את כוונתם.

"אנו מבקשים בכל לשון של בקשה כי במידה שחס ושלום ניפול בשבי במהלך שירותנו הצבאי, איננו מעוניינים שמדינת ישראל תשחרר בעבורנו מחבלים רוצחים או סייעני טרור שעלולים לשוב ולפגוע בעם ישראל", כתבו המתגייסים בעצומה. ביום ראשון הקרוב הם יצעדו מבית העלמין הצבאי בהר הרצל עד למחסום ארז, אליו הם צפויים להגיע רק ביום חמישי.

דוד שמיס ותומר מנדל, שניים מתלמידי המכינה שחתמו על העצומה, אמרו כי "הם תומכים בשחרור גלעד בכל מחיר, חוץ משחרור מחבלים שיעלה בחיי אדם. לא נסכים שאזרחים יסתכנו כדי לשחרר אותנו". עוד ציינו חותמי העצומה כי "רבים בעם ישראל חושבים כמונו, אלא שדעתם לא נשמעת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן