אדווה ביטון: קוראת לכל עם ישראל לחלוק לאדל כבוד אחרון

משפחת ביטון החליטה באופן סופי כי הלוויה של אדל תתקיים ביישוב יקיר בו גדלה, זאת למרות שאין אישור להקים במקום בית עלמין

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/02/15 09:57 כט בשבט התשעה

אדווה ביטון: קוראת לכל עם ישראל לחלוק לאדל כבוד אחרון
cc by מיכאל יעקובסון, צילום: cc by מיכאל יעקובסון

היום בבוקר החליטה משפחת ביטון באופן סופי כי ההלוויה של הילדה אדל ז"ל תתקיים ביישוב יקיר בו גדלה, זאת למרות שאין אישור מצד המנהל האזרחי להקים במקום בית עלמין.

אדווה ביטון, אימה של אדל, פנתה בקריאה נרגשת לראש הממשלה בדרישה לאפשר לקבור את בתה ביישוב בו גדלה: "אני דורשת ממך ראש הממשלה שתכבד החלטה זו ושתחשוב לא מבחינה שכלית אלא רגשית , כאמא שזה הבקשה האחרונה שלי".

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה פנה לכל עם ישראל להגיע ללוויה: "היום בשעה 13:00 תובא הילדה הקדושה והטהורה אדל ביטון. היא הילדה של כל עם ישראל ועל כן אנו קוראים לציבור הרחב להגיע בהמוניהם לחלוק לה כבודד אחרון".

מאז אתמול בשעות הערב מ"מ ראש המועצה יוסי דגן נמצא בקשר עם לשכת ראש הממשלה ושוחח עם מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה להתערב בעניין ולאשר את קיום ההלוויה במקום בו המשפחה החליטה כי היא תיקבר.

ראש המועצה גרשון מסיקה יחד עם רב היישוב יקיר הרב אהרון כהן ומ"מ ראש המועצה מלווים את המשפחה. הרב מקדש ברגעים אלו את השטח על מנת לאפשר את ההלוויה במקום. מהמועצה מדגישים כי המקום הינו בתוך הגבולות המוניציפאליים של היישוב יקיר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן