אדווה ביטון על ההחלטה להקל בעונשם של מיידי האבנים: "זה מקומם"

בית המשפט העליון החליט שלא להחמיר בעונשם של מיידי אבנים. את אדווה ביטון, אמה של אדל הי"ד, זה מאוד מכעיס: "מול אוייבים צריך למצות את מלוא חומרת הדין. עד מתי ינצלו את טוב ליבנו?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/08/16 15:26 כו באב התשעו

אדווה ביטון על ההחלטה להקל בעונשם של מיידי האבנים: "זה מקומם"
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

החלטת בית המשפט העליון לפיה לא תוחמר ענישת מיידי אבנים, הצליחה לקומם את אדווה ביטון אמה של אדל הי"ד.

אדל, נפגעה בתאונת דרכים שנגרמה כתוצאה מפיגוע השלכת אבן בשנת 2013. כעבור כשנתיים מתה אדל מסיבוך של דלקת ריאות. "זה מקומם מאוד" אמרה היום אדווה בראיון לגל"צ והוסיפה, "מול אויבים צריך לפעול בצורה אקטיבית ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין. עד מתי ינצלו את טוב ליבנו?". לטענתה אסור שערכינו המוסריים יטשטשו את דרכינו, "אסור שערכי החמלה ואהבת האדם שטבועים בנו, יובילו למדיניות של מגננה, התרפסות והתנצלות שמגיעה עד לפתחו של בית המשפט".

לטענתה של אדווה החמלה המוגזמת שאנו נוקטים בה מובילה לטשטוש ומזמינים פיגועים נוספים, "אנחנו רואים לצערינו הרב איך בשטח אותם מחבלים מפרשים את הרחמים שלנו כחולשה. כל פעם יש חציית קו אדום, התעוזה והעוצמה גוברים וזה לא מוביל לשקט בשטח". לדברי אדווה יש רק דרך אחת להתמודד מול הטרור, "אנחנו מתעסקים פה עם אויב ומול אויב יש לנהוג ביד קשה. הגיע הזמן שנבין שאבן זה כלי ירי לכל דבר. גם דוד הרג עם אבן את גולית. הגיע הזמן שנבין שמשפחות שלמות נהרסות".

(צילום: באדיבות המשפחה)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן