אגודת הסטודנטים בת"א מחרימה את בצלאל סמוטריץ'

לפאנל פוליטי שהיה אמור להתקיים באוניברסיטת תל אביב, הזמינו ח"כים ממגוון הקשת הפוליטית, אך לא את סמוטריץ'.סמוטריץ': "הם מפחדים!"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 15/03/16 10:01 ה באדר ב'

אגודת הסטודנטים בת"א מחרימה את בצלאל סמוטריץ'
ד"ר אבישי טייכר, צילום: ד"ר אבישי טייכר

לקראת פאנל שהיה אמור להתקיים בנושא "דת ומדינה" הזמינה אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, חברי כנסת רבים מצדדים שונים על המפה הפוליטית, אך את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ביקשו להשאיר בחוץ.

כך פרסם אתמול עודד סושרד, פעיל ב'בית היהודי', בעמוד הפייסבוק שלו, בבצירוף התכתבות בין שני נציג האגודה באוניברסטית ת"א לבין אמונה קלמן, יו"ר תא ישראלים באוניברסיטה. עוד התגלה כי האגודה ביקשה שלא להזמין גם את חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד, כנראה בשל התחקיר שפרסם העיתונאי עמית סגל, על שימוש בסמים קשים וניהול קזינו בעברו של הח"כ.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', פרסם תגובה בעמוד הטוויטר שלו ואמר "הם מ-פ-ח-ד-י-ם! אבל דאגה, לא יסתמו לי את הפה".

(צילום: צילום מסך מתוך שיחה בין נציג האגודה בת"א לבין יו"ר תא ישראלים בת"א, אמונה קלמן)

מאגודת הסטודנטים, נמסר כי ההתכתבות נגעה אך ורק לפאנל מסויים, שאליו כבר סגרו את כל המוזמנים מראש: "הדברים המובאים נכתבו אך ורק בהתייחסות לפאנל אחד מכלל הפאנלים והאירועים השונים במסגרת השבוע הפוליטי שמארגנת אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב בהצלחה במשך שנים. בכל פאנל אנו מקפידים להביא קשת של דעות פוליטיות ובמקרה הנ"ל רשימת הדוברים נסגרה ועל כן העברנו תשובה שאין אפשרות להגיע לפאנל הספציפי".

עוד הוסיפו באגודה כי הם אינם מחרימים חברי כנסת מהבית היהודי :"הטענה כי אנו מדירים חברי כנסת של הבית היהודי שגויה לאור העובדה שהשר נפתלי בנט הוזמן לאירועי השבוע. בנוסף, במהלך ההכנות לשבוע הפוליטי, התקיימה ישיבה בהשתתפות כל נציגי התאים הפוליטיים בקמפוס בה יכלו להציע שמות של חברי כנסת שישתתפו בפאנלים השונים. יושבת ראש תא הבית היהודי לא הגיעה לישיבה זאת. על אף זאת, כחלק משמירה על העיקרון של ביטוי מגוון הדעות בקמפוס, קיימנו עמה שיחה אישית בה הודענו שח"כ סמוטריץ' מוזמן להגיע לכל פאנל אחר לרבות הפאנל המדובר במידה והדבר יתאפשר. אנו מקבלים בברכה כל חבר כנסת או שר ומזמינים אותם להגיע ולדון בשלל הנושאים שיידונו בשבוע הפוליטי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן