אב חשוד שרצח את אשתו וילדיו

במהלך השבת נמצאו אשה שני ילדיה הפעוטים וילד נוסף, כשהם דקורים וללא רוח חיים בדירתם שבמושבה מגדל. ילד נוסף נפצע באורח קשה ועל פי החשד מי שאחראי למעשי הרצח הוא אבי המשפחה שנעצר ע"י המשטרה

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/01/17 19:17 א בשבט התשעז

אב חשוד שרצח את אשתו וילדיו
דוברות המשטרה, צילום: דוברות המשטרה

גבר מהמושבה מגדל שבצפון, נעצר היום (שבת) על ידי המשטרה בחשד שרצח את אשתו שני ילדיו וילד נוסף. על פי החשד הוא פצע ילד נוסף באורח קשה.

האשה בת 23, שני ילדיה בני שנה ושנתיים וילד של אחד השכנים בן ה-8, נמצאו היום ללא רוח בדירת המשפחה. ילד נוסף בן 10 שהוא אחיו של בן ה-8 אותר בסביבת הדירה כשהוא פצוע בפלג גופו העליון כתוצאה מדקירות מרובות. אב המשפחה נעצר כעבור זמן קצר בקרבת זירת האירוע והוא כאמור החשוד במעשי הרצח.

כוחות הרפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של האשה ושלושת הילדים בעוד הילד הפצוע הוטס לבית החולים רמב"ם שבחיפה. פרמדיק מד"א דודו פחימה ופרמדיקית מד"א נדין ג'ובראן: "כשהגענו למקום היה מזעזע. אישה בשנות ה- 20 ושלושה ילדים כבני שלוש, ארבע ושנה היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד כבן 11 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב".