אבי רואה ימונה ליו"ר מועצת יש"ע

ראש המועצה האזורית מטה בנימין יחליף את דני דיין, שפרש החודש מתפקידו. רואה הוא מבכירי מועצת יש"ע וממייסדי היישוב "כוכב יעקב". מינויו טעון את אישור המועצה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/01/13 16:07 י בשבט התשעג

אבי רואה ימונה ליו"ר מועצת יש"ע
יחצ, צילום: יחצ

אבי רואה, ראש המועצה האזורית מטה בנימין, ימונה בקרוב ליו“ר מועצת יש“ע - כך החליטה היום מזכירות המועצה שנדרשה לבחור מחליף לתפקיד, במקומו של דני דיין, היו“ר היוצא. נזכיר כי דיין פרש מתפקידו לאחר שהחליט להביע תמיכה פומבית בהצבעה עבור הליכוד-ביתנו ובעד מועמדותו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה.

רואה נבחר באחרונה לקדנציה שנייה כראש המועצה, ללא בחירות, לאחר ששני המתמודדים נגדו החליטו לפרוש מהמרוץ לאור סיכוייהם הקלושים. מינויו לתפקיד החדש טעון את אישור מליאת המועצה.

רואה (55) נולד וגדל בעכו ולמד בישיבת בני עקיבא בקריית שמואל. התגייס לחטיבת הצנחנים וסיים את שירותו בתפקיד פיקודי. בשירות המילואים שימש כמפקד חבל מזרח בנימין, בדרגת רס“ן. סיים את לימודיו בטכניון כמהנדס אווירונאוטיקה ועבד בתעשייה האווירית במשך למעלה מעשור. לפני כארבע שנים נישא להדסה, אלמנתו של דרור וינברג ז“ל, לאחר שאשתו הראשונה, אדית ז“ל, נהרגה בתאונת דרכים.

בשנת 1984 נמנה על מייסדי היישוב ”כוכב יעקב“ ושימש כיו“ר מזכירות היישוב וכחבר מליאת מועצת יש“ע. בשנת 1994 הצטרף לתנועת ההתיישבות ”אמנה“, שימש כרכז יישובי בנימין ופעל להקמתם של יישובים רבים.