אביו של פולארד נפטר בארה"ב

מוריס פולארד נפטר בבית החולים כשהוא בן 95, לאחר שהרשויות בארה"ב סירבו לאפשר לבנו לבקרו בימיו האחרונים. ח"כ אלדד: עם ישראל לא ישכח את האכזריות של אובמה

חדשות כיפה אורי פולק 19/06/11 02:36 יז בסיון התשעא

אביו של פולארד נפטר בארה"ב

אביו של המרגל הישראלי הכלוא בארצות הברית, יהונתן פולארד, נפטר אמש (שבת) בבית החולים בו אושפז במדינת אינדיאנה. חרף בקשות המשפחה, פולארד הבן לא הורשה לצאת מן הכלא כדי לסעוד את אביו בימיו האחרונים - למרות שרעייתו של פולארד ביקשה זאת מראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא שמעון פרס.

מוריס פולארד נפטר בבית החולים כשהוא בן 95. כעת מבקשת המשפחה מנשיא ארצות הברית ברק אובמה, לאפשר לפולארד הבן להשתתף בלווית אביו. רק ביום שישי האחרון נשלחה עצומה של 75 חברי כנסת לסגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, בקריאה לאפשר לפולארד לצאת לחופשה קצרה ולבקר את אביו. הקריאה - לא נענתה.

יו"ר השדולה למען פולארד, ח"כ אורי אריאל, אמר עם היוודע דבר הפטירה כי "הממשל האמריקאי חייב לתת לפולארד לצאת להלווייה, זהו צעד הומניטרי שהמחיש את העובדה שהמשך כליאתו של פולארד בכלל הוא חטא כבד לערכים ההומניטריים המצופים מארצות הברית".

גם ח"כ אריה אלדד טען כי "עם ישראל לא ישכח לאובמה את האכזריות, האטימות והרשעות של התעלמותו מכל הבקשות והפניות לשחרורו של יהונתן. נשיא ארה"ב שאינו מסוגל אפילו למחווה אנושית בסיסית כזו, לא יוכל לתמוה מדוע העם היהודי יגייס את כל כוחותיו כדי למנוע את בחירתו מחדש".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן