אביה של רותי פוגל: 4 שנים חלפו והבתים של הרוצחים עדיין קיימים ועומדים

הרב יהודה בן שי, אביה של רותי פוגל הי"ד, קבל על כך שבתיהם של רוצחי משפחת פוגל עדיין עומדים על תילם. "זה נקרא לזרז? 4 וחצי שנים. הבתים האלה עומדים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/10/15 20:26 כה בתשרי התשעו

אביה של רותי פוגל: 4 שנים חלפו והבתים של הרוצחים עדיין קיימים ועומדים
דוברות מואז שומרון, צילום: דוברות מואז שומרון

הערב במאהל המחאה מול ביתו של ראש הממשלה הגיעו השר נפתלי בנט והשר לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן. במהלך הביקור של השר, נכח גם הרב יהודה בן ישי אביו של רותי פוגל הי"ד וסבם של יואב אלעד והדס הי"ד, שכפר בטענה שיזרזו הליך הריסת בתיהם של מחבלים.

"אנחנו באמת חשבנו שלאחר הטבח של הילדים שלנו לפני 4 וחצי שנים שזה יהיה התחנה שתצליח לעורר את העם ואני הזדעזעתי לשמוע שמזרזים תהליך קבלת החלטה של הריסת בתים של המחבלים. האם אתם יודעים שהבתים של הרוצחים של הילדים שלנו עדיין קיימים ועומדים ? זה נקרא לזרז? 4 וחצי שנים. הבתים האלה עומדים", אמר הרב בן שי.

"הנושא של הריסת הבתים המערכת המשפטים מעמידה את זה כעונש. הריסת בתים של מחבלים זה לא עונש! זה שלילת אחיזה בקרקע למי שרוצה לשלול מאיתנו את הזכות לחיות כאן. זה חשבון אמיתי של עם ישראל. זה לא עניין משפטי. 4 וחצי שנה אנחנו מדברים על לזרז את התהליך של הריסת בתים של מחבלים שרצחו משפחה שלמה? איך הגענו למצב הזה?"

השר בנט דיבר אף הוא במאהל ואמר, "מול גל של טרור רצחני ערבי קם גל של גבורה יהודית ומביס אותו. בכל מקום שאליו הגיע מחבל קמו אזרחים ובאו לעזרת אחיהם. חתרו למגע וחיסלו את המחבלים ונטרלו אותם. אנחנו רואים גבורה רואים נחישות, רואים אחדות. האויב מנסה לחסל אותנו אבל אנחנו ממשיכים לבנות ולצמוח. גם הפעם הגבורה היהודית תנצח את האויב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן