"תתבייש לך": צפו באדם שקטע את נאומו של יאיר לפיד

יו"ר יש עתיד דיבר בכנס הליגה נגד השמצה על בנימין נתניהו ואחר מהנוכחים לא אהב זאת, "מה שאתה עושה זה לפלג ולהשמיץ". בתגובה אמר לפיד כי "בהזדמנות זו אני מודיע לכל מי שמזמין אותי לנאום: אני הולך לדבר על פוליטיקה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/10/18 11:56 ז בחשון התשעט

"תתבייש לך": צפו באדם שקטע את נאומו של יאיר לפיד
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, נאם היום (שלישי) בכנס הליגה נגד השמצה שהתקיים בבנייני האומה בירושלים, אך במהלך נאומו הוא נקטע בטענה שהוא מרבה לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך הנאום, אחד האנשים בקהל לא אהב דברים שאמר לפיד על ראש הממשלה, קם ממקומו והחל להאשימו בפלגנות. "מה שאתה עושה זה לפלג ולהשמיץ. תתבייש לך", הוא הטיח ביו"ר יש עתיד לקול מחיאות הכפיים של חלק מהנוכחים.

בתגובה לצעקות עליו אמר, מי שקרא תיגר על נתניהו, כי "הנסיון להשתיק אותי עכשיו בצעקות מהקהל בוועידה של הליגה נגד השמצה לא הצליח. הצעקנים לא מפחידים אותי. לא תהיה פה דמוקרטיה מדיבורים מכובסים, אלא מזה שנלחם נגד הפוליטיקאים שמשחיתים את החברה הישראלית".

יש לציין כי חלק נוסף בקהל בחר להריע לדבריו של לפיד שהוסיף כי "בהזדמנות זו אני מודיע לכל מי שמזמין אותי לנאום: אני הולך לדבר על פוליטיקה. כל הזמן. המערכת הפוליטית שלנו מושחתת ומקולקלת והגיע הזמן לתקן אותה".