תקף את אשתו על רקע חדירת המל"ט האיראני

חוזר בתשובה מהצפון, שגילה כי אשתו שוחחה בטלפון בשבת בעקבות המתיחות הביטחונית עם סוריה ואיראן, נשך אותה והשליך לעברה בקבוק מים. בתגובה היא תבעה אותו על תקיפה

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/02/18 09:41 כט בשבט התשעח

תקף את אשתו על רקע חדירת המל"ט האיראני
כיצד השפיע המל"ט על היחסים בין בני הזוג, צילום: דובר צה"ל

המתיחות בגבול עם סוריה כמעט וגבתה את חייהם של שני קציני חיל האוויר שמטוסם הופל, אך מסתבר שגם "בעורף" היה למל"ט האיראני השלכות בדמות הגשת כתב אישום של אישה כנגד בעלה.

בשבת בבוקר שב גבר מבית הכנסת לביתו, שבאחד מערי הצפון, וגילה שרעייתו שוחחה בטלפון עם אמה, זאת למרות שמדובר במשפחה שחזרה בתשובה ומקיימת אורח חיים דתי.

לטענת האישה היא עשתה זאת מאחר והמצב הביטחוני בצפון הטריד את מנוחתה וככל הנראה שיחת הטלפון הרגיעה אותה. בעלה לא קיבל את הדברים ברוח טובה ותקף אותה. לפי כתב האישום הוא תפס בידה בחוזקה, נשך אותה ואף השליך לעברה בקבוק מים.

עוד נכתב בתביעה כי הנאשם  ניסה להניע את אשתו מלהגיש את התלונה כששהו יחד בתחנת המשטרה. מהסיבות האלה הוא מואשם באיומים, בתקיפה הגורמת לחבלה בהדחה בחקירה.

בעקבות האירוע הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים נגד הגבר, המיוצג על ידי עו"ד אברהם סופר מהסנגוריה הציבורית. עם זאת, בית המשפט הורה על שחרורו של הנאשם בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה ומעצר בית לילי.

יש לציין כי פרקליטיו של החשוד טענו שמדובר בכתב אישום מיותר וכי בכוונתם לפנות לתביעה המשטרתית בניסיון להביא לביטולו.