תקיפת תושב השומרון בפריים טיים: בגללך הילדים שלי לא יגורו בישראל

אביב גפן הטיח במתמודד, עולה חדש ותושב השומרון, שנבחן לתכניתו המשותפת עם אייל גולן ומירי מסיקה כי הוא משיחי שתוקע את הסיכוי לשלום. עמיתיו התרעמו, "אתה עושה הכללה גסה". דגן: "כמה נמוך מוכן השמאל הקיצוני לרדת?". צפו בקטע

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/18 13:04 כו באב התשעח

תקיפת תושב השומרון בפריים טיים: בגללך הילדים שלי לא יגורו בישראל
אביב גפן, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

אדם, עולה חדש מצרפת שמתגורר בשבי שומרון, הגיע אמש (שני) לתכנית "אביב או אייל" והותקף על ידי אביב גפן למורת רוחם של עמיתיו אייל גולן ומירי מסיקה.

"אני חושב שאתה זה הסיכוי הכי טוב שהילדים של אייל מירי ושלי לא יחיו בארץ בעוד כמה שנים", אמר הזמר למתמודד ההמום שהגיע להיבחן לתכנית המוזיקה החדשה של 'קשת'.

"למה הבאת את זה עליו, מסכן", אמרה מסיקה ואדם התעשת במהרה וציין כי "כל אחד והדעות שלו, בסדר". לקול מחאותיהם של מסיקה ואייל גולן הסביר גפן את דבריו והוסיף כי הוא "חושב שקולטים בארץ אנשים משיחיים שגרים בהתנחלות ותוקעים את הסיכוי לשלום".

עמיתתו פנתה אליו שוב וגערה בו, "אתה עושה הכללה גסה בדיוק כמו שאתה לא רוצה שיעשו עליך", ואילו גולן אמר לו, "אני בשונה ממך רואה ישראלי נפלא" לסיום העימות הוא סיכם ופנה למתמודד, "לא הגעת לתכנית פוליטיקה אלא לתכנית שירה אני מקווה שתשיר טוב ותגרום לו להעביר אותך".

https://www.facebook.com/100006068015229/videos/2088111558067758/

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, תקף את גפן ואמר כי "אביב גפן המשתמט תוקף עולה חדש מהשומרון. כמה נמוך מוכן השמאל הקיצוני לרדת". בהמשך אמר, "אביב, אתה צריך להצדיע כשאתה רואה אדם שעשה את המעשה הציוני ביותר ועלה לישראל ללב הארץ. השומרון".

לדבריו, "אביב שברח משירות צבאי, שהשבוע אבא שלו כינה את ישראל "ממשלה נאצית", לא עושה טובה לאיש שהוא חי בישראל. עם ישראל לא זקוק לטובות.  אנחנו נניף בגאווה את דגל ישראל כחול לבן עם מגן דוד במרכזו, בכל מקום בארץ ישראל".

יש לציין כי תושב השומרון שהותקף לא עבר את האודישן לאחר שגם גפן וגם גולן טענו כי הביצוע שלו לא היה מספיק טוב