"תצביעו חגית ותקבלו שקד"

שרת המשפטים הפצירה בבני הציונות הדתית בירושלים שלא להתפלג ולהצביע רק לבית היהודי, "חבל מאד שהציונות הדתית תאבד מכוחה במועצת העיר. גאה שעומדת אישה בראש הרשימה שלנו". צפו בדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/18 09:47 ז בחשון התשעט

"תצביעו חגית ותקבלו שקד"
חגית משה ואיילת שקד, צילום: יחצ

חברי הבית היהודי מתגייסים למען הסניף הירושלמי: שרת המשפטים איילת שק ויו"ר הסיעה ח"כ שולי מועלם רפאלי, השתתפו אמש (ראשון) במועדון "הגולה" בירושלים באירוע שנועד לחזק את מועמדותה של יו"ר המפלגה בעיר חגית משה

"יש מפלגה אחת והיא הבית היהודי שמייצגת את הקשת הרחבה בציונות הדתית שיש בה הרבה גוונים", אמרה שקד במועדון שממוקם בתחם התחנה בעיר.

לדבריה, הכוח של המפלגה ברמה הארצית משליך גם על כוחה של הרשימה המקומית, "חבל מאד שהציונות הדתית תאבד מכוחה במועצת העיר ותתפלג לרסיסי מפלגות אני באמת חושבת שצריך לתת את הכוח לטב". עוד היא אמרה כי "הצבעה לחגית, היא הצבעה לשקד, בנט, שולי, בצלאל ויתר חברי הסיעה". שרת המשפטים הוסיפה כי היא "גאה שעומדת אישה בראש הרשימה שלנו. זה לא דבר טריווילי שיש סגנית ראש עיר אישה והבית היהודי מוביל בהנהגה נשית".

ח"כ מועלם ציינה כי "יש לנו ראשת סיעה מצויית שהוכיחה עשייה שנים רבות בכל תפקיד שבו הייתה, אין מה להתלבט. כל נושא שהוא קריטי לצינות הדתית החל מבתי ספר, תנועות נוער, בתי כנסת, מקוואות  וכו' יקבל מענה רציני וטיפול עומק רק בבית היהודי, מי שחושב להצביע סיעה חילונית שיש בה נציג דתי ולקבל את כלל השירותים הללו? פשוט מבולבל".

משה עצמה, המשמשת כסגנית ראש העיר, אמרה כי "אנחנו המפלגה הדתית לאומית האותנטית שמוכיחה שהיא ממשיכה שושלת של הרבה אנשים שהיו לפנינו שפעלו למען ירושלים. אם היינו מתרגמים את הפוטנציאל העצום של הציונות הדתית בירושלים ברמה הפוליטית כולם היו מרוויחים כולל חילונים, דתיים, חרדים. אנחנו לא נבהלים מכוחות פוליטיים אחרים ואנחנו שותפים ונאבקים על כל גווני הקשת של הציונות הדתית בירושלים. אנחנו נמשיך לעשות למען ירושלים ואם נהיה מפלגה חזקה במועצת העיר אז כל הירושלמים ייהנו מכך".