תעלומה בבנימין: מדוע חדר אדם זר למשרדי המועצה בלילות?

עובדת המועצה גילתה לתדהמתה אדם לא מוכר שהשתמש במחשבה. בדיקה במצלמות האבטחה העלתה שהוא עשה זאת כמה לילות ברצף עד שנתפס והועבר לחקירת המשטרה. המועצה: "מנועים מלהגיב". המשטרה:"נחקור ביסודיות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/09/18 17:50 כב באלול התשעח

תעלומה בבנימין: מדוע חדר אדם זר למשרדי המועצה בלילות?
צילום: פלאש 90. גארט מיילס

מסתורין בבנימין: כניסה לילית למשרדים, שימוש במחשבי העובדים, זיהוי מקרי ומניעים לא ידועים. לא, זהו לא סיפור מתח או אימה, אלא מקרה שאירע לאחרונה במועצה האזורית מטה בנימין.

בשעת בוקר מוקדמת באחד מימי השבוע שעבר הגיעה עובדת המועצה לחדרה ושם גילתה לתדהמתה אדם זר המשתמש במחשבה האישי. כשהבחין בה, הוא מיהר להסתיר את פניו ולנוס מהמקום.

הדבר עורר בהלה גדולה במשרדים, שכן במחשבי המועצה מצוי לא מעט מידע בנושאים שונים. לאחר שבחנו גורמי המקום את מצלמות האבטחה, הם גילו להפתעתם שאותו אדם עשה חזר על מעשיו במשך מספר לילות ברציפות.

בכל לילה, הוא הגיע בליווי אדם אחר שהסיע אותו ברכב שכור עד למשרדים. לאחר שהצליח, בדרך שעדיין לא מובנת, לתוך המתחם הוא החל להשתמש בחלק ממחשבי העובדים. במועצה הפיצו את תמונתו בין כלל העובדים, והבוקר זיהה אחד מהם את הבחור המסתורי ביישוב פסגות, הזעיק את כוחות הביטחון שרדפו אחריו עד לשירותילבית הכנסת שם נתפסו והועבר לחקירת משטרה במשטרת מטה בנימין.

יש לציין כי לפי שעה לא ברור מה מניעיו של אותו אדם והאם יש קשר בין מעשיו למערכת הבחירות הנמצאת בעיצומה. עם זאת, ממידע שהגיע לידי 'כיפה' עלה כי הוא אינו תושב במועצה וככל הנראה הוא מתגורר בתחום מועצה אחרת ביהודה ושומרון.

ממועצת בנימין נמסר כי "מכיוון שהעניין נמצא בחקירה אנו מנועים מלהגיב". ממשטרת ישראל טרם התקבלה תגובה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בעקבות תלונה שהוגשה בנושא נפתחה חקירה במשטרה. במהלך החקירה כבר עוכב חשוד לחקירה ומתבצעים מגוון פעולות נוספות".

עוד נאמר בתגובת המשטרה ל'כיפה' כי "מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות. ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת"