"תמר נתנה לו כוחות לאורך הדרך": בוגר קורס טיס נוסף למשפחת אריאל

א' אריאל, אחיה של הנווטת הדתיה הראשונה שנהרגה בשנת 2014, יהפוך לבן המשפחה השלישי שיענוד את כנפי הטיס. אמו ענת ל'כיפה': "זה מרגש כאילו זו הפעם הראשונה. תמר אתו ואתנו כל הזמן במחשבות ובלב"

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/06/18 09:52 טו בתמוז התשעח

"תמר נתנה לו כוחות לאורך הדרך": בוגר קורס טיס נוסף למשפחת אריאל
בוגרי קורס הטיס הטריים וביניהם אחיה של תמר ז"ל, צילום: דובר צה"ל

4 שנים לאחר שאחותו, הנווטת הדתיה הראשונה תמר אריאל נספתה באסון השלגים בנפאל וכ-3 שנים לאחר שאחיו סיים קורס טיס, יעמוד היום (חמישי) א' נרגש על רחבת המסדרים ויסיים באופן רשמי את  את קורס הטיס מחזור 176 לעיני הוריו בני משפחתו ומכרים רבים.

"זה מרגש כאילו זו הפעם הראשונה", אומרת ל'כיפה' אמו ענת אריאל ומציינת כי "גם בילד השלישי ההתרגשות לא פוחתת". א' (21) ישמש כנווט תובלה ולדברי ענת, "גם הוא מאוד מתרגש. זה מעמד מאוד מיוחד שמגיע אחרי עבודה קשה בת שלוש שנים".

מי שתהיה נוכחת נפקדת, כבכל האירועים המשפחתיים של משפחת אריאל, היא תמר ז"ל שנהרגה בשנת 2014 באסון השלגים בנפאל. "הדמות של תמר מהווה דוגמה והיא נתנה ל-א' כוחות לאורך הדרך. היא אתו ואתנו כל הזמן במחשבות ובלב".

ענת ותמר בתקופת שירותה הצבאי בחיל האוויר

"היא אתו ואתנו כל הזמן". תמר וענת אריאלצילום: דף הפייסבוק לזכרה של תמר אריאל

כבכל קורס בחרו החניכים דמות חינוכית מיוחדת שהשפיעה עליהם באופן מיוחד. בוגר קורס הטיס הטרי והצעיר לבית משפחת אריאל סימן את הרב גדי בן יוסף שלימד וחינך אותו במשך שנתיים בישיבת בני עקיבא כינור דוד הממוקמת ביישוב עטרת שבבנימין.

הקשר של הרב בן יוסף עם המשפחה החל עוד עם י', אחיו של א' שמשמש כטייס מסוק משנת 2015 ולמד גם כן בישיבה. מאז שסיים י' את לימודיו התיכוניים נמצאים השניים בקשר ולפני מספר חודשים אף נפגשו במהלך הקורס.

"א' הוא אדם מאוד אופטימי עם כוח רצון חזק ואמונה בכוחות שלו ואמונה שהעולם מאיר פניו אליו ואל כולם", אומר בן יוסף ומדגיש כי "זו ללא ספק מכפלת כוח שעזרה לו לעבור את הקורס הקשה, כמו אתגרים נוספים במהלך החיים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן