פרסום ראשון "תמות בקרוב": חיילים קיבלו הודעות הפחדה מארגון הטרור

על רקע מבצע עלות השחר והדיבורים על הפסקת אש, ארגון הג'יאהד האיסלאמי מפיץ הודעות "הפחדה" בקרב חיילי צה"ל במטרה לגרום להם לחשוש מלהיכנס לעזה | דובר צה"ל: "הנושא בבדיקה. אנחנו קוראים לכל החיילים לגלות ערנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/22 21:35 י באב התשפב

"תמות בקרוב": חיילים קיבלו הודעות הפחדה מארגון הטרור
הודעה שקיבל אחד החיילים, צילום: ללא

ישראל תחת אש: עם יומו השלישי של מבצע "עלות השחר" לחיסול בכירים בג'יהאד האיסלאמי הפלשתיני ברצועת עזה, זוהו מאות שיגורים לעבר ישראל. מוקדם יותר היום (א'), לראשונה מאז תחילת המבצע, נשמעו אזעקות בבאר שבע ובשעות הבוקר בוצעו יירוטים של מערכת כיפת ברזל בסמוך לירושלים. 

"אתה תמות בקרוב, עזה מפחידה אותך"

על פי דיווחים שונים של רשתות זרות, צפויה הפסקת האש להיכנס לתוקף בשעות הערב, אולם נכון לשעות אחר הצהריים לא התקבל עדכון רשמי בנושא. על רקע אותם דיווחים, הזרוע הצבאית של הג'יאהד האסלאמי - פלוגות אל-קודס, מפיצה בשעות אלו הודעות שנועדו להפחיד את החיילים סביב הרצועה מליהכנס לעזה.

ההודעה שקיל אחד החיילים

ההודעה שקיבל אחד החיילים צילום: ללא

ממידע שהגיע ל"חדשות כיפה" חיילי צה"ל דיווחו כי בשעות האחרונות חלקם קיבלו הודעות וואטסאפ לטלפונים הניידים מארגוני הטרור. "אתה תמות בקרוב, עזה מפחידה אותך", כך נכתב בנוסף לתצלום של פלשתיני חמוש ורעול פנים, ההודעה שנשלחה למספר חיילים דווחה למפקדים שביקשו שלא להתפתות ולא לענות להודעות מסוג זה. 

תגובת דובר צה"ל: "הנושא בבדיקה. אנחנו קוראים לכל החיילים לגלות ערנות ולשמור על כללי התנהלות הבטוחה ברשת שיסייעו בשמירה על פרטיותם וביטחונם".