זינוק מדהים במפלס הכנרת: צפו בזרימות הנחלים בצפון

שעון הקיץ כבר כאן וגם האביב, אך החורף המשיך לתת את אותותיו. ביממה האחרונה גשמים עזים שטפו את רחבי הארץ כששיאנית המשקעים היא מרום גולן שברמת הגולן עם 37 מ"מ. בהמשך השבוע יתמעטו הגשמים ומידות החום יעלו. צפו בזרימת הנחלים בצפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/19 09:28 כה באדר ב'

זינוק מדהים במפלס הכנרת: צפו בזרימות הנחלים בצפון
זוכה לעדנה. הכנרת, צילום: פלאש 90. דוד כהן

האביב כבר פה, אך גם הגשם מסרב לפנות את מקומו. גשמים עזים פקדו אתמול את ישראל, כשבאזורים מסוימים כמות המשקעים היתה חריגה מהרגיל. היום (ב') ייחלשו הגשמים שיתמקדו בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה.

שיאנית המשקעים אתמול , לפי נתוני השירות המטאורולוגי, היתה מרום גולן שברמת הגולן, שם ירדו 37 מ"מ, בכפר גלעדי ובקיבוץ אילון, שבאצבע הגליל ובגליל המערבי, נרשמו 36 מ"מ בכל מקום. כרמיאל נהנתה מ-28 מ"מ, זיכרון יעקב עם 24 מ"מ, חיפה 19 מ"מ, תל אביב 10 וירושלים 4.

הכנרת עלתה במהלך היממה האחרונה בלא פחות מ-11 ס"מ. הגשם ימשיך לפקוד אותנו גם היום, אך הוא ייחלש בהדרגה ויתמקד בעיקר בצפון ובמרכז. מחר יהיה מעונן חלקית וימשיך לרדת גשם מקומי בצפון ובמרכז עם עלייה קלה במידות החום. במהלך השבוע ולקראת סופו הטמפרטורות יעלו והגשם יתמעט עד שייפסק כליל.

צפו במפל סער הגועש אתמול. (צילום: עופר שנער רשות הטבע והגנים)

גם מסלול השביל התלוי בשמורת הבניאס נהנה מזרימה חזקה. (צילום. ויטלי גרנדר רשות הטבע והגנים)

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן