מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"חורבן ורוע": התמונה של אלירז פרץ בבית בעזה מסמלת על מה אנחנו נלחמים

מרים פרץ שיתפה איך בבית אביו של המחבל בעזה נמצאה תמונתם של אלירז בנה ואילן סביאטקובסקי שנפלו יחד תלויים על הקיר עם איקס אדום על פניהם. פרץ: "זה ההבדל ביננו, על כך אנו נלחמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 10:22 יא בשבט התשפד

"חורבן ורוע": התמונה של אלירז פרץ בבית בעזה מסמלת על מה אנחנו נלחמים
אלירז פרץ ז"ל, תמונתו נמצאה בעזה, צילום: באדיבות המשפחה

פעילות כוחות צה"ל בלב רצועת עזה ממשיכה להביא איתה סיפורי משנה, חלקם חסרי תקדים. במהלך פעילות באחד הבתים, מצא לוחם צה"ל איתן אריאל את תמונתו של אלירז פרץ ז"ל בבתיו של אב המחבל שרצח את פרץ. לצד תמונתו של המחבל עצמו, נמצאה גם תמונותיהם של פרץ ושל אילן סביאטקובסקי שנפל באותה תקרית גם כן כשעל פניהם מסומן איקס אדום.

תמונתו של אלירז בבית של אביו של המחבל

מי שהעלתה את התמונה לחשבון הפייסבוק שלה היא אימו, מרים פרץ שכתבה: "תמונת הרוע מול קדושת החיים. חאן יונס, מוצא חייל המילואים איתן אריאל את התמונה הזו באחד הבתים אותם טיהר: אביו של המחבל המנוול שרצח את בני אלירז תולה לראווה בביתו את תמונת בנו הרוצח, כאשר בקצה התמונה ישנו איקס אדום על תמונת בני אלירז יחד עם אילן סביאטקובסקי שנפל יחד איתו בקרב" היא מתארת.

אילן סביאטקובסקי ואלירז פרץ ז"ל

אילן סביאטקובסקי ואלירז פרץ ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

"זוהי התמונה שאבא עזתי תולה בסלון ביתו"

בהמשך מציינת פרץ מה התמונה מסמלת על ההבדל בין העמים: "זוהי התמונה שאבא עזתי תולה בסלון ביתו, גאוותו על מוות וחורבן שהביא בנו לעולם. ומנגד זוהי התמונה שתלויה בסלון ביתי. תמונה מלאת חיים, תקווה, אהבה. תמונה של של ילדיו של אלירז שבגרו, של נכדי שנולדו". היא מסיימת וכותבת: "חורבן ורוע מול חיים וזה ההבדל ביננו, על כך אנו נלחמים".