מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מחפשים חניה? לאור המצב: בירושלים יאפשרו חניה בחינם - בדקו אם אתם זכאים

עיריית ירושלים החליטה לאפשר חניה בחינם למפוני הצפון והדרום שמתארחים במלונות העיר ואצל משפחות ירושלמיות. החניה תתאפשר בכחול לבן

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 17:47 י בחשון התשפד

לאור המצב: בירושלים יאפשרו חניה בחינם - בדקו אם אתם זכאים
חניון, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

עיריית ירושלים הודיעה היום (ד') כי תאפשר חנייה בחינם למפונים המתארחים בבירה, גם במלונות וגם אצל משפחות ירושלמיות ברחבי העיר. החניה תתאפשר ב'כחול לבן' בלבד, בסמיכות לבתי המלון בהם הם מתארחים. בנוסף, אורחים מהדרום והצפון שמתארחים אצל משפחות ירושלמיות יוכלו גם הם לחנות ב'כחול לבן' ללא עלות.

מערכת החינוך בירושלים שבה לשגרה מלאה

כזכור, אתמול הודיעו בעירייה על חזרה לשגרה מלאה בעיר, זאת לאחר שבעדכון ההנחיות החדשות של פיקוד העורף ירושלים הוגדרה כרשות מקומית ירוקה. בעקבות ההנחיות החדשות, ניתן לקיים בעיר התקהלויות עד 1,000 איש ומקומות העבודה יפעלו ללא הגבלה.

עיריית ירושלים החלה בהקמת כיתות הכוננות השכונתיות

לצד זאת, בעיריית ירושלים הוחלט על תגבור משמעותי של סיורי ניידות השיטור בסביבת מוסדות החינוך ובשכונות התפר. בנוסף, הוחלט על הצבה של מאבטחים נוספים וכ-70 חיילים מפיקוד העורף לתגבור מערך האבטחה של מוסדות החינוך בעיר. במקביל, עיריית ירושלים החלה בהקמת כיתות הכוננות השכונתיות. הראשונה שבהן כבר הוקמה וצפויות לקום בקרוב מאוד עוד 25 כיתות כוננות, מתוכן 10 כיתות שיוקמו עוד השבוע.