בשורה לתושבי גוש עציון: השביתה המתוכננת למחר בוטלה

בתום משא ומתן אינטנסיבי, הנהלת אלקטרה אפיקים הודיעה על ביטול השביתה שתוכננה למחר בשומרון ובגוש עציון. "חבל שנאלצנו לאיים בשביתה וליצור לחץ מיותר בקרב הנוסעים, אך השורה התחתונה היא החשובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/23 13:13 כו באלול התשפג

בשורה לתושבי גוש עציון: השביתה המתוכננת למחר בוטלה
אלקטרה אפיקים, צילום: CC BY 4.0 Danbus43Maalit72 wikipedia

לאחר שאתמול (ב') הודיע איגוד התחבורה בארגון "כוח לעובדים", על השבתת פעילות האוטובוסים של חברת "אלקטרה אפיקים תחבורה 21" בשומרון ובגוש עציון. הבוקר (ג') הודיע האיגוד, כי השביתה שתוכננה למחר בוטלה. "בתום מו"מ אינטנסיבי חזרה בה הנהלת החברה מן הפגיעות הבולטות בסידורי הנהגים" מסרו באיגוד, "גאים בעמידה הנחושה של הנהגים. לאחר ימים של חרדה יוכלו הנהגים לפתוח את השנה ברגל ימין".

"גאים בעמידה הנחושה של הנהגים"

במסגרת ההבנות שהושגו נקבע כי בחודשיים הקרובים לא תהיה כלל מכירת סידורי עבודה לקבלנים - בכל סניפי החברה, וכי כל נהג שסידורו נלקח לטובת עבודת הקבלנים,יקבל תשלום זהה על כמות השעות שהייתה בסידור שהיה אמור לקבל, גם אם קיבל פחות שעות.

יותר אוטובוסים בשבת?

יותר אוטובוסים בשבת?, צילום: פלאש 90. סבי ברנס

ראיד משעל יו"ר ועד העובדים בירך על ההסכם: "עמדנו על כך שבעיה זמנית, מחסור בנהגים בחגים, לא תהפוך למהלך קבוע, שיפגע בפרנסתם של רבים. חבל שנאלצנו לאיים בשביתה בכדי להגיע לרגע הזה וליצור לחץ מיותר בקרב הנוסעים, אך השורה התחתונה היא החשובה. אנו תקווה כי תכלה שנה ועימה מהלכים חד צדדיים מצד ההנהלה, לטובת עבודה משותפת לתיקון הליקויים לרווחת הנהגים והנוסעים".