התאונה הקטלנית ליד קריית גת: 2 בני דודים ותושב נתיבות נהרגו

שלושה בני אדם נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 6, סמוך לקריית גת, שניים נוספים פצועים קשה. בתאונה מעורבים ארבעה כלי רכב, אחד מהם עלה באש | כביש 6 חסום לתנועה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 05/06/23 22:12 טז בסיון התשפג | עודכן בתאריך 06/06/23 07:58

התאונה הקטלנית ליד קריית גת: 2 בני דודים ותושב נתיבות נהרגו
זירת התאונה בכביש 6, צילום: אגף תקשורת איחוד הצלה

תאונת דרכים קטלנית בכביש 6: בתאונה קטלנית סמוך לקריית גת אתמול (ב'), נהרגו 3 בני אדם, שניים מהם נלכדו ברכב שעלה באש, וארבעה אנשים נוספים נפצעו בדרגות שונות - שניים במצב בינוני ושניים נוספים במצב קל. הפצועים פונו להמשך טיפול בבית החולים סורוקה. . בתאונה היו מעורבים ארבעה רכבים, ובעקבותיה הכביש נחסם לתנועה למספר שעות.

הבוקר דווח כי ההרוגים שנלכדו ברכב הבוער הם בני הדודים  ג'יהאד אימן נסאסרה בן ה- 21 ופארס מוחמד נסאסרה בן ה- 19, מלבדם נהרג גבר כבן 50, תושב נתיבות, מאחד הרכבים האחרים שהיו מעורבים בתאונה הקשה.  

זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

7 נפגעים, בהם: 3 הרוגים שמותם נקבע בשטח

בזירה פועלים כוחות רבים כאשר המשטרה מנסה לפנות את הכביש על מנת לאפשר את הגעת כוחות הרפואה. במד"א מוסרים כי התאונה התרחשה "בכביש 6 לדרום ממחלף קרית גת למחלף מאחז. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 5 נפגעים בדרגות פציעה שונות. אחד מכלי הרכב עולה באש".

במד"א מעדכנים כי "לאחר פעולות הכיבוי, פראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 2 נפגעים שהיו לכודים ברכב שעלה באש. סה"כ בתאונה 7 נפגעים, בהם: 3 הרוגים שמותם נקבע בשטח ו-4 פצועים, מהם 2 בינוני ו-2 קל שפונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח סורוקה".

עדות מזירת התאונה: "אחד הרכבים בו שהו שני נוסעים עלה באש"

רן דוד ויהודה ורטהיימר חובשי איחוד הצלה מסרו: "כשהגענו לזירה נתקלנו בזירה קשה של תאונה עם מעורבות ארבעה כלי רכב. אחד הרכבים בו שהו שני נוסעים עלה באש ולמרבה הצער בתום מאמצי כוחות הכיבוי הם חולצו מהרכב ללא רוח חיים. כמו כן נקבע מותו בזירה של הרוג כבן 50 מרכב נוסף שמעורב בתאונה, והענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירה לשני פצועים בינוני ולשני נפגעים קל".

חובש רפואת חירום במד"א שעיה כץ סיפר: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר. תחילה ראינו 3 רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

עוד הוסיף: "ברכב השני נפצעו 2 גברים כבני 25 באורח בינוני וברכב השלישי 2 הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח סורוקה. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב זיהינו 2 נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".