אחרי שאמרה "לא אחזור לשם": ההחלטה שקיבלה רגב על הטיסות לדובאי

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 29/03/23 19:33 ז בניסן התשפג

אחרי שאמרה "לא אחזור לשם": ההחלטה שקיבלה רגב על הטיסות לדובאי
רגב, מוסיפה טיסות, צילום: Shir Torem/Flash90

מגדילה את היצע הטיסות: שרת התחבורה מירי רגב החליטה להרחיב את קו הטיסות ישראל - דובאי ואישרה לחברת התעופה האמירתית תוספת של 7 טיסות שבועיות בין המדינות במהלך הקיץ הקרוב. המהלך יציב את דובאי במקום השני במספר הטיסות השבועיות מישראל כשלא פחות מ-49 טיסות שבועיות יצאו מישראל לדובאי והיא תהיה שניה רק לאיסטנבול, טורקיה.

דובאי במקום השני במספר הטיסות מישראל

תוספת הטיסות תאפשר לחברת התעופה האמירתית "אמירייטס" להפעיל טיסה יומית נוספת מנתב"ג. זאת, נוכח הביקוש הגבוה לטיסות לדובאי, שהפכו ליעד מועדף על הנוסע הישראלי מאז חתימת הסכמי אברהם בספטמבר 2020. מאז הגיע היקף הטיסות לאיחוד לכמיליון נוסעים בשנה, מהם כמאה אלף בפסח הקרוב. ערי האמירויות הן יעדי נופש פופולריים אצל הקהל הישראלי, לצד נוכחות ערה של אנשי עסקים. בנוסף, נמלי התעופה של האיחוד משמשים כנקודת המשך נוחה לכל יעד באסיה והמזרח.

דובאי, איחוד האמירויות

דובאי, איחוד האמירויות צילום: shutterstock

שרת התחבורה מירי רגב אמרה לאחר האישור: "אין לי ספק שזה יחזק את הקשרים בין המדינות. מאז שחנכתי את הטיסות הראשונות לאיחוד האמירויות במסגרת הסכמי אברהם בקדנציה הקודמת שלי גדלה הפעילות מדי חודש בחודשו ולאור זאת החלטתי להיענות לבקשת השגריר ולאשר הוספת שבע טיסות שבועיות".

ההתבטאות של רגב: "לא אחזור לשם" 

כזכור, שרת התחבורה עוררה סערה בשבוע שעבר כשאמרה בוועידת מקרקעי ישראל כי בעבר הייתה בדובאי ולא אהבה את המקום, ואף הודיעה כי לא תחזור למדינה: "הייתי בדובאי" אמרה רגב והוסיפה "לא אחזור לשם, לא אוהבת את המקום הזה". שר החוץ, הזדעק להגן על הנסיכות הערבית ושיתף מסר מיוחד.