תושבי עוטף עזה חסמו את מעבר כרם שלום. "נמאס לנו"

עשרות מתושבי עוטף עזה יחד עם פעילי 'אם תרצו' חסמו את הכביש המוביל למעבר כרם שלום, ואת המשאיות העוברות לכיוון רצועת עזה, וקראו לממשלה להפסיק את מעבר הסחורות לרצועה כל עוד נמשך הטרור היוצא מעזה

חדשות כיפה יהונתן קליין 29/10/18 08:37 כ בחשון התשעט

תושבי עוטף עזה חסמו את מעבר כרם שלום. "נמאס לנו"
הפגנת תושבי העוטף, הבוקר, צילום: אם תרצו

הבוקר (ב') עם אור ראשון חסמו עשרות מתושבי הדרום ועוטף עזה את מעבר הסחורות בכרם שלום בשל המצב המתוח בדרום. פעילי אם תרצו ותושבי האזור חסמו את הכביש בקריאה להפסיק את מעבר הסחורות לחמאס על עוד נמשכים שיגורי הטילים וההפרעות לשגרת חייהם של תושבי מדינת ישראל בכלל ותושבי עוטף עזה בפרט.

ליאנה פרץ, תושבת קיבוץ כרם שלום שנכחה בחסימת הכביש אמרה: "נמאס לנו, הגיע הזמן ששרי הקבינט יתעוררו וימצאו פתרון. הילדים שלנו מתעוררים בלילות בפחד מטילים וכל העת סופרים את הצעדים מהמיגונית. צריך להפסיק לחיות ככה".

הפגנת תושבי העוטף, הבוקר

הפגנת תושבי העוטף, הבוקרצילום: אם תרצו

אלון שוורצר ראש אגף מדיניות בתנועת "אם-תרצו" אמר "התייצבנו הבוקר לצד תושבי הדרום על מנת להביע סולידריות איתם, זה לא מאבק שלהם בלבד אלא מאבק למען ביטחון כלל תושבי מדינת ישראל. את הטרור הערבי יש לחסל בהכרעה מוחלטת והפסקת כל מעשי הטרור. לא יתכן שבזמן שמחבלי החמאס נהנים בכלא הישראלי ושחמאס נהנה מסחורות המוכנסות לעזה, חיילינו אורון והדר מוחזקים בידיו, לא ניתן להפקיר את תושבי העוטף ואת חיילי צה"ל בחזית. נמשיך לעמוד לצד תושבי העוטף וחיילי צה"ל עד שמדינת ישראל תפעל להכריע את החמאס".