תושבי הגליל הופעלו על ידי חיזבאללה | אלעזר שטרן: "מציע להימנע מהכללות"

ערבים תושבי הצפון נפגשו בטורקיה עם מבריחי נשק וסמים לבנונים שפעלו מטעם החיזבאללה והתבקשו לבצע הברחות נשק לתוך ישראל. כמו כן התבקשו לסייע בחטיפת ישראלים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/03/22 11:14 יז באדר ב'

תושבי הגליל הופעלו על ידי חיזבאללה | אלעזר שטרן: "מציע להימנע מהכללות"
חבר הכנסת אלעזר שטרן , צילום: כיפה

פרקליטות מחוז צפון צפויה להגיש הבוקר (א') לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושבי הגליל שגויסו והופעלו על ידי חיזבאללה, בעבירות של קשירת קשר לפשע וסחר, החזקה נשיאה והובלה של נשק ועבירות של מגע עם סוכן חוץ, מתן שירות לארגון טרור, קשירת קשר, ניסיון ליבוא נשק, סחר בנשק, החזקה, נשיאה והובלה. השר לענייני מודיעין, אלעזר שטרן, התייחס לנושא ואמר כי מדובר באירוע קשה. 

"האירוע של מעצר החשודים בגליל הוא אירוע קשה, הוא אירוע כואב. אני מציע גם לסביבה שלהם לא לזלזל בחומרת האירוע ויחד עם זאת, לכל תושבי מדינת ישראל, להימנע מהכללות על קהלים, עדות וכל מה שאנשים אוהבים לעשות באירועים כואבים כאלה."

בהמשך הראיון התייחס השר שטרן לסוגיית חוק הגיור השנוי במחלוקת: "חוק הגיור שמגיע היום לשולחן הממשלה, הוא מניח את התשתית, הוא יקצר זמן. אנחנו נעביר את זה בכנסת עם פתיחת המושב הבא של הכנסת, והבשורה הזו של הנחת תשתית לגיור ידידותי הרבה יותר היא חשובה מאוד. היא חשובה מאוד במיוחד בזמנים האלה, במיוחד לאחינו זכאי חוק השבות שירצו להתגייר ושנוכל להציג בפניהם דרך הרבה יותר מחבקת וידידותית."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן