גורם פוליטי בכיר: הממשלה לא תיפול ברביעי הקרוב

גורם פוליטי בכיר אומר היום בשיחה עם חדשות כיפה כי ביום רביעי הזה לא תיפול הממשלה | עוד הוסיף: "בנט הבין שהוא רוצה ממשלה עם ערבים אבל לא במצב של 61"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/06/22 17:01 כא בסיון התשפב

גורם פוליטי בכיר: הממשלה לא תיפול ברביעי הקרוב
שולחן הממשלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בזמן שהממשלה תלויה על חבל דק וההתפרקות שלה נראית קרובה מתמיד, גורם פוליטי בכיר ששוחח היום עם חדשות כיפה שופך אור על המצב הפוליטי ומשוכנע כי למרות ההצבעה לפיזור הכנסת, ביום רביעי הזה לא תיפול הממשלה.

"הניסוי נכשל? הניסוי הצליח"

הגורם הפוליטי הבכיר אמר לכיפה: "הניסוי נכשל? הניסוי הצליח. האם אנשים עם דעות מנוגדות יכולים לשבת יחד? התשובה היא כן. לא יודע מה ילד יום, מבחינתי כל יום ושבוע נוסף זה נטו לטובת מדינת ישראל. לנו יש ממשלה מתפקדת. לנתניהו אז הייתה ממשלה לא מתפקדת. יש גבול כמה אתה יכול להמשיך ממשלה בלי חקיקה, אבל אפשר די הרבה, אבל בגלל שאנחנו עלולים להיכנס לעוד ועוד בחירות, וזה קצת מזכיר סבבים מול עזה, עכשיו יש ממשלה מתפקדת, 93 אחוז מההחלטות שלנו לא צריכות חקיקה אבל אכן תקנות יו"ש זו צרה צרורה. האם זה לגיטימי? לא מדהים. האם זה טוב לישראל? בהחלט."

"בנט הבין כי המצב האופטימאלי הוא ממשלה עם ערבים בקואליציה אבל שלא נשענת עליהם"

הגורם תקף את נתניהו בחריפות ואמר: "התנהגותו של נתניהו כרגע היא נוראה. הוא אומר: "אשרוף את המדינה אם לא תתנו לי את המדינה." לתגמל את ההתנהלות כזאת זה לא נכון. עם זאת, גם הבחירות זה לא דבר טוב. לכן נלחמים על הממשלה הזאת. בנט הבין כי המצב האופטימאלי הוא ממשלה עם ערבים בקואליציה אבל שלא נשענת עליהם ב-61, ביום רביעי הזה לא תיפול הממשלה".