השרה שקד דורשת: התגובה לפיגוע- הסדרת היישוב עפרה

בעקבות הפיגוע הרצחני, השרה שקד הפצירה בראש הממשלה להסדיר את היישוב עפרה ולתת לו מעמד של יישוב רגיל: "כל פיגוע יחזק את ההתיישבות במקום להחליש אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/18 09:31 ב בטבת התשעט

השרה שקד דורשת: התגובה לפיגוע- הסדרת היישוב עפרה
איילת שקד, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

בצל הפיגוע בצומת עפרה, שרת המשפטים איילת שקד קראה לראש הממשלה לפעול להסדרת היישוב עפרה:  "טיוטת חוות הדעת המשפטית כבר מוכנה. אל מול "מחירון הטרור" של אבו מאזן אנחנו מציבים מחירון משלנו: כל פיגוע יחזק את ההתיישבות במקום להחליש אותה, וכל מחבל פוטנציאלי יידע מראש שחיזוק ההתיישבות יירשם על שמו".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס לאירוע הקשה: "מתפללים בדאגה לרפואת פצועי הפיגוע הנפשע וביניהם אם צעירה שהביאה חיים לעולם מתוך התופת. אני מייחל לרפואתם המהירה ומחזק את ידיי כוחות הביטחון כולם הדולקים אחר המחבלים ללא הרף."

 יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין התפלל לשלום הפצועים: ״‫הבוקר נתפלל כולנו לרפואתו של תינוק בן כמה שעות בלבד ולרפואת אמו שנורו אמש בפיגוע רצחני בעפרה, והוסיף, "האכזריות בלתי נתפסת.‬ אני מחזק את כוחות הביטחון וסומך עליהם שישמו ידם במהרה על המחבלים המתועבים.‬״

שר הביטחון לשעבר, ח"כ ליברמן איחל רפואה שלמה לפצועים: "תפילתנו המיוחדת לשלומם של האם הצעירה ושל התינוק. אני סומך על צה"ל ומערכת הביטחון שישימו את ידם על המחבלים השפלים האחראים על הפיגוע האכזרי הזה".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן