מפלגת בל"ד תובעת את עמית סגל

המפלגה הגישה תביעת דיבה נגד עיתונאי חדשות 12, עמית סגל, לאחר שכינה את המפלגה 'ארגון טרור'. התביעה על סך 280,000 ש"ח היא נגד סגל עצמו, ולא נגד גופי התקשורת בהם אמר את הדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/19 13:44 כח באדר א'

מפלגת בל"ד תובעת את עמית סגל
עמית סגל, צילום: גילי יערי, פלאש 90

עמית סגל תחת מתקפה. מפלגת בל"ד תובעת מעיתונאי חדשות 12 280,000 שקלים, לאחר שבשתי הזדמנויות אמר על המפלגה כי היא 'ארגון טרור' ו'ארגון תומך טרור'. בבל"ד דורשים גם מבית המשפט להוציא צו שיחייב את סגל למחוק את כל האמירות הללו מהחשבונות שלו ברשתות החברתיות, וכן דורשים שיפרסם התנצלות פומבית.

בטורו מה-22.2 בידיעות אחרונות, שעסק בתביעה לפסול את מפלגת עוצמה יהודית, כתב סגל: "על בל"ד, ארגון תומך טרור עם מימון מפלגות, לא הוחלה הנורמה שנדרשת כעת מול כהנא". למחרת, כשהופיע בתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 12, אמר כי "הרצוג, שהיה יריבו של נתניהו בבחירות הקודמות, ניהל מגעים ללא הרף, כדי שהרשימה המשותפת, הכוללת את ארגון הטרור עם מימון המפלגות בל"ד, תקבל עוד מנדט בזכות הסכם העודפים עם מרצ".

פורשת | ח"כ חנין זועבי

ח"כ מטעם בל"ד, חנין זועביצילום: פלאש 90. הדס פרוש

בכתב התביעה נאמר כי הדברים שאמר וכתב עמית סגל הם "עוולה שביצע הנתבע כלפי התובעים, באופן זדוני, פוגעני, ציני וחסר אחריות והכל מתוך מטרה לנסות ולבייש את התובעים, לשפוך את דמם להסית נגדם ולעשותם מטרה לשנאה באמצעות פרסום כוזב, מסית לגזענות אלימות ורדיפה, תוך הטעייה ושימוש במצגי שווא, וההתעלמות מהוראות החוק". 

עמית סגל טרם מסר תגובה, וטרם הגיש כתב הגנה.