שר הכלכלה בעד סימון מוצרים מיו"ש

השר אלי כהן ארז חבילות עם מוצרים מיו"ש שנשלחו לתומכי ישראל בעולם, ותקף את תנועות החרם. "אני דווקא תומך בסימון מוצרים, אבל שירשמו שהסימון הזה מיוצר ביהודה ושומרון", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/18 08:51 כו בתמוז התשעח

שר הכלכלה בעד סימון מוצרים מיו"ש
השר אלי כהן בפגישה עם אנשי "לב העולם", צילום: יח"צ

בפגישה שנערכה לאחרונה בלשכתו של שר הכלכלה אלי כהן, בירך השר את פעילי ארגון "לב העולם" על תמיכתם בחיזוק ההתיישבות ועל פעילותם נגד תנועת ה- BDS והחרם העולמי על יו"ש.

"אני רוצה להודות לכם בשמי ובשם ממשלת ישראל על מעורבותכם לחיזוק ההתיישבות ביו"ש, ועל שאתם מקדמים מגוון רחב של מוצרים שמייצרים שם", אמר השר. "אם מדברים על סימון אותם מוצרים - אני דווקא תומך בסימון, אבל שירשמו שהסימון הזה מיוצר ביהודה ושומרון! ישראלים ופלסטינים שעובדים זה לצד זה לטובת המשפחות. אנו נמשיך לחזק את הכלכלה ואת העשייה, ואני מודה לכם על כל הפעילות שלכם לטובת יהודה ושומרון בפרט ולטובת מדינת ישראל בכלל".

ארגון "לב העולם" הוקם כיוזמה למאבק בחרם העולמי על יו"ש. את הארגון ייסד עו"ד נתי רום, ומידי חודש שולח הארגון חבילות עם מוצרים מיו"ש לאלפי תומכי ישראל בלמעלה מ- 43 מדינות. בפגישה ארז השר כהן חבילת מוצרים שתישלח לאחד מחברי הארגון ברחבי העולם.

לכל חבילה צורף מכתב מהשר, בו הוא מבטא את הערכתו לתומכי ישראל בעולם, שמשמשים לדבריו מגדלור של אמת ונחישות מול תנועות החרם:

"הכלכלה הישראלית משגשגת ונמצאת כיום בין הכלכלות המובילות ביותר בעולם עם שלל פיתוחים חדשניים, המצאות ומוצרים שהשפיעו על מיליוני בני אדם ברחבי העולם", כתב השר. "מיזם 'לב העולם' מקדם את הכלכלה הישראלית בכלל ואת כלכלת יהודה ושומרון בפרט ואף מסייע ומחזק את המאבק שלנו כנגד ארגוני החרם וה-BDS ברחבי העולם.

"בימים אלו, חלקים בקהילה הבינלאומית מנסים לנתק את הקשר שבין העם היהודי לארץ ישראל, ומבצעים צעדים ליצירת דה-לגיטימציה כנגד מדינת ישראל. תמיכתכם במדינת ישראל בכלל וביהודה ושומרון בפרט, משמשת מגדלור של אמת ונחישות מול השקר של ארגוני ה- BDS בו אני נתקל רבות בביקוריי ברחבי העולם", כתב השר.

בהמשך המכתב פירט השר על עימות שחווה עם פעילת BDS בקנדה, במהלכו השיב לה כי "בזמן שהם עוסקים בטרור והרס, אנחנו ממשיכים לפתח, לבנות ולצמוח".

את המכתב סיים השר במילים על חשיבות הכלכלה באזור יו"ש לחיזוק ההתיישבות בו: "אני מאמין כי התשובה הניצחת לפעילים כנגד ישראל טמונה בהמשך חיזוק הכלכלה והתעשייה ביהודה ושומרון לטובת כלל האוכלוסייה באזור. כלכלה חזקה היא מדינה חזקה"

עו"ד נתי רום, מייסד הארגון, מסר: "אנחנו מודים לשר על תמיכתו בהתיישבות, על החיזוק שנתן למיזם ועל המכתבים לתומכי ישראל ברחבי העולם. כלכלה חזקה ביו"ש מחזקת את התיישבותנו באזור ותנועות החרם בעולם מבינות זאת היטב ומנסות להחליש את ההתיישבות בכל מחיר. אנו מודים לשר על המילים החמות לפעילינו ברחבי העולם, שמשמשים שגרירי הסברה של ישראל ויו"ש במדינותיהם, פשוטו כמשמעו. אני מקווה שנמשיך לראות בצמיחת ההתיישבות בחבל הארץ שלנו".