שר האוצר כחלון: חוק הלאום נחקק בפזיזות

חוק הלאום שנחקק בשבוע שעבר עורר סערה בקרב העדה הדרוזית בישראל. שר האוצר משה כחלון אומר הבוקר כי החוק נחקק בפזיזות וכי האוכלוסייה האחרונה שהמדינה רוצה לפגוע בה זו האוכלוסייה הדרוזית

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/18 11:28 יד באב התשעח

שר האוצר כחלון: חוק הלאום נחקק בפזיזות
שר האוצר משה כחלון | "עשינו טעות", צילום: הדס פרוש/פלאש 90

שר האוצר משה כחלון אומר הבוקר בראיון לעמית סגל וירון דקל בגלי צה"ל כי בעניין חוק הלאום נעשתה טעות. "חבר הכנסת אכרם חסון עותר לבג"ץ נגד חוק הלאום על דעתי. במקביל אני עובד יחד עם ח"כ מירב בן ארי לשנות את החוק. האוכלוסייה האחרונה שאנחנו רוצים שתפגע במדינה, זאת העדה הדרוזית."

עוד הוסיף השר כחלון כי היום צפויה להתקיים פגישה בשעה 13:30 עם ראש הממשלה, שר הביטחון, שר האוצר, ח"כ אכרם חסון, ח"כ חאמד עמאר והשר איוב קרא, כדי לדון בנושא. "יש הסכמים קואליציוניים אבל לפעמים נחקקים חוקים שצריך לתקן. גם בחוק הפונדקאות צריך לתקן."

בעניין המצב הביטחוני בצפון ובדרום אומר הבוקר שר האוצר כחלון כי אין תכניות למוטט את החמאס. "לפני כמה זמן היה טרור סכינים, הצבא השתלט עליו. היה לנו גם טרור גדרות, הצבא השתלט עליו. גם מספר העפיפונים הולך ופוחת. מדינת ישראל מאוימת בצורה דרמטית. אנחנו נמצאים בפוטנציאל לחטוף טילים מצפון ומדרום ולכן התכניות של מערכות רב שכבתיות והתעצמות הצבא זה עניין חיוני ביותר."

כחלון התייחס גם לקמפיין של מפלגתו, מפלגת "כולנו" ואמר כי למרות השמועות על איחוד כזה או אחר עם הליכוד, "כולנו תרוץ לבד בבחירות הבאות".