שרת המשפטים: "חמאס לא התכוון לירות רקטה לכיוון באר שבע"

שרת המשפטים, איילת שקד, מסבירה למה התנגדו בבית היהודי להצעת החוק עונש מוות למחבלים וכיצד ייפתר משבר המסתננים בדרום תל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/18 13:46 יד בחשון התשעט

שרת המשפטים: "חמאס לא התכוון לירות רקטה לכיוון באר שבע"
, צילום: כיפה

שרת המשפטים, איילת שקד, התייחסה לדברים הבוערים על סדר היום בתכנית של ב"קלמן ליברמן" בכאן רשת ב' והכריזה כי חמאס לא התכוון לירות רקטה לכיוון באר שבע, כך על פי הערכת הדרג המדיני והצבאי בישראל. 

"הבעיה הגדולה כרגע ברצועת עזה היא ההתפרעויות על הגדר והפיכת החיים בעוטף לבלתי נסבלים - צריך לטפל בזה באגרסיביות" כך סיכמה שרת המשפטים את ההסלמה בדרום. 

בהמשך הדברים הסבירה השרה כי חוק 'פסקת ההתגברות הצרה' הוא הפתרון לתושבי דרום תל אביב הכורעים תחת נטל המסתננים, והוא יעקוף את פסקת בג"ץ רק בנושא זה: "אנחנו לא רואים פתרון אחר לבעיית המסתננים" ותקפה את כחלון שחוסם את החוק המקורי: "אנחנו מקווים מאוד שמפלגת כולנו תתמוך לפחות בפסקה הצרה שמדברת על חוקי ההגירה. אני מאמינה בפסקת התגברות רחבה, אבל מפלגת כולנו לא מאפשרת לנו לקדם את זה".

השרה התייחסה לעימות החדש בין ליברמן ולבנט על חוק עונש מוות למחבלים, והסבירה למה התנגדו לקידומו: "זו הצעת חוק פשוט מיותרת. זה כבר קיים בבתי הדין הצבאיים. מה שצריך זה אכיפה של החוקים הקיימים".