שקד על פרשיות נתניהו: "מה שמטריד זו תוכנית טראמפ שתוביל לפינוי ההתיישבות הצעירה"

יו"ר הימין החדש התייחסה לכתב החשדות נגד ראש הממשלה ואמרה כי "צריך להיזהר ולא להציג מצג שווא של הרשעה". עם זאת ציינה כי תכניתו של נשיא ארה"ב מטרידה אותה יותר: "מצביעי ימין עוברים לגוש השמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/19 21:03 כה באדר א'

שקד על פרשיות נתניהו: "מה שמטריד זו תוכנית טראמפ  שתוביל לפינוי ההתיישבות הצעירה"
השרה אילת שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת המשפטים, איילת שקד, התייחסה הערב (ש') לראשונה לכתב החשדות נגד ראש הממשלה נתניהו, ולצד זה הוסיפה כי מה שבאמת מטריד אותה זו תכנית טראפ שתוביל לפינוי ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון

"במישור הציבורי", אמרה בתכנית פגוש את העיתונות בערוץ 12, "מה שמעניין הוא שגוש הימין מאבד מכוחו ואנחנו עלולים לקבל מדינה פלסטינית בעוד שנה אם גוש הימין לא ינצח".

לדבריה, "מה שמטריד אותי עכשיו זה שמצביעי ימין עוברים לגוש השמאל. אותי מה שמטריד זה תוכנית טראמפ שכוללת גם פינוי של אלפי משפחות מההתיישבות הצעירה, זו התיישבות שאני נלחמת כעת להסדיר אותה. כשאני רואה שגוש הימין מאבד מכוחו אני קוראת למצביעי הימין, בואו הביתה. מה שאותי מעניין כרגע זה להציל את גוש הימין"

על החשדות נגד ראש הממשלה וההחלטה של מנדלבליט להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע אמרה כי לאחר שקראה את כתב החשדות: "יש כאן שני מישורים, הציבורי והפלילי. בפלילי היועמ"ש אמר שהוא ישמע ויגיע לשימוע בלב פתוח ונפש חפצה וצריך להיזהר ולא להציג מצג שווא של הרשעה, כלומר ההליך הפלילי לא הסתיים". שקד הוסיפה: "במישור הציבורי מה שמעניין הוא שגוש הימין מאבד מכוחו ואנחנו עלולים לקבל מדינה פלסטינית בעוד שנה אם גוש הימין לא ינצח". על היועמ"ש עצמו אמרה כי היא "סומכת עליו ב-100%, מדובר באדם ישר מקצועי אמין ובלי הטיות פוליטיות".